Gisteren was ik met Borus grondwerk aan het doen, en het gebeurd maar zelden dat het zo slecht gingIk was zelf ook wat druk en in de bak waren meerdere mensen aan het rijden dus we moesten ons ook een beetje schikken.
We waren circling aan de 12 ft aan het doen. Als ik hem op de rechterhand disengage, liep hij me half voorhij en drukte me met zn schouder aan de kant. Heel rustig en beheerst plet hij me weg. Ik weet op zo'n moment niet wat ik doen moet. Hij is dan niet weg te driven en ik kan mn stick of touw op zo'n moment niet gebruiken omdat hij zo dichtbij staat (en mij aan de kant drukt). Op den duur was ik zo pissed off, dat ik hem een knietje gaf maar zelfs dat haalde niets uit![]()
Als ik hem een pets geef met het touw om hem mn personalspace uit te werken, was ik hem alleen maar méér aan het motiveren om me weg te pletten.
Ik heb het maar weer opgelost zoals ik dat voorheen ook deed. Namelijk naar de achterhand lopen en hem weer voor me parkeren met zn hoofd naar me toe maar dat is wel punten scoren voor hem natuurlijk.
Het is zó vervelend en onrespecvol, kan er ook heel aggressief van worden dus word wel even goed getest in mn emotional fitness![]()
![]()
Zo jammer, want gisteren begon het zo leuk en ik had er ook echt een naar gevoel van toen ik hem weer naar de wei bracht.
Heeft iemand tips hoe ik dit in het vervolg kan oplossen?
Bladwijzers