Ha Nicky ik wilde jou nog vragen of je misschien zin had om samen te gaan!? Ik weet het ook nog niet 100% zeker maar het lijkt me erg gezellig!![]()
Ha Nicky ik wilde jou nog vragen of je misschien zin had om samen te gaan!? Ik weet het ook nog niet 100% zeker maar het lijkt me erg gezellig!![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
ik weet nog niet zeker of als toeschouwer kan komen ivm verjaardagverplichtingen
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Hier is alles ook even onzeker door een zieke hond. Als ik kom dan kom ik zonder paard in de hoop dat ik met Evi mee kan rijden.
www.niettevermijden.com
@Margriet: ik reis na Loenen door naar Sandra. Op de heenweg kun je wel meerijden.
ik moet helaas annuleren. niks ernstigs, wel erg jammer.
Oorspronkelijk Geplaatst door imsavior
*** you can't do it without doing it ***
Gaat hem toch niet worden, jammer! Ik kom later wel weer eens buurtenOorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Willen jullie, die op de lijst staan, mij nog even laten weten of jullie richting Loenen komen zondag as.?
Wil iedereen wat meenemen voor de lunch? Ik regel de koffie/thee en fris.
Ik dacht aan zo rond 10.30 uur beginnen tot een uurtje of 16.00 uur. Later komen of eerder vertrekken is natuurlijk ook helemaal prima.
Voor de paardjes heb ik een zand paddock, graag even zelf een emmer/bak voor water meenemen. Er is gras genoeg dus je paard even aan de hand laten grazen is mogelijk.
Ik pb je mijn adres mocht je hier nog niet eerder zijn geweest.
Christine en ik hebben er zin in!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Ik ben er zeker. Het aantal paarden zal nog blijken. In ieder geval 1.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik kom ook
Half 11 red ik niet, zal eerder tegen 12u worden (ivm familie-uitje de avond ervoor). Heb 2 paarden bij me (Shaf en Ceo).
Leuk, ik heb er ook zin in!
Goh wat toch jammer dat ik niet kan komen....
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik en Tinus komen ookmet het prinselijk paar
![]()
Wij zullen ook wel iets later zijn ivm zondag en 1,5 uur rijden![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik ben erbij! heb er ook erg veel zin in![]()
Leven is het meervoud van lef.
ik moet helaas overslaan, ik heb maandag nog een tentamen staan dus ja dat gaat helaas voor.
Had graag aantal forumleden ontmoet, maar ja is even niet anders.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Jammer Marloes, volgende keer beter.
Wat geweldig dat jullie allemaal komen.![]()
![]()
Qua paarden zitten we nu vol. (dus als je niet je definitief hebt aangemeld of met mij pb/sms contact hebt gehad is er geen plekje meer)
Kijkers (vooral diegene met lekkere hapjes voor de lunch) zijn nog wel welkom!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
@Marlous: het maakt voor jou vast niet uit wélke paarden ik meebreng, toch?
Ik heb er sowieso 1 beschikbaar voor een kijker![]()
Bladwijzers