Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Teddybeer op het paard

  1. #1
    Actief Forumlid sonja w's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2012
    Locatie
    arendonk ( B)
    Leeftijd
    56
    Berichten
    228

    Teddybeer op het paard

    Zo'n slecht idee vind ik het niet , ik heb van de week een grote teddybeer op Gitano gezet ( eerst friendly mee gedaan hè ) en goed vastgebonden , hij schrok zen eigen rot toen hij begon t estappen ,en peerde er vandoor , liever met die beer erop als met mij hoor ... later was ie wel kalm en konden we zelfs nog een spelletje doen :

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re:Teddybeer op het paard

    (afgesplitst van een oud topic)
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re:Teddybeer op het paard

    Heb je dan geen stapjes over geslagen, als hij ervandoor peerde? En hoe was de release? Aangezien de beer vastgebonden zat?
    *note: heb het oude topic niet gevolgd, dus als ik dingen vraag die al behandeld zijn, sorry*)

  4. #4
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re:Teddybeer op het paard

    Ik denk dat het best kan dat je geen stapjes overgeslagen hebt.
    In colttraining zegt Pat dat paarden die het er moeilijk mee hebben, vaak niet meer ervandoor gaan. Maar degene die rustig zijn en eventueel rustig rondwandelen met zadel of iets dergelijks, meestal even hevig bokken en ervandoor gaan.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  5. #5
    Actief Forumlid sonja w's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2012
    Locatie
    arendonk ( B)
    Leeftijd
    56
    Berichten
    228

    Re:Teddybeer op het paard

    Uh?? ik weet niet of ik stapjes heb overgeslagen , was al een hele tijd met het zadel erop aan het rondwandelen , op een krukje gaan staan , naast hem , iemand op de omheining laten zitten ,en hem ernaast gezet , beetje staan springen naast hem ... ook al eens voet in de beugel gezet en wat op en neer geschud .
    De lesgever is van de week op hem gaan hangen , langs links en rechts , en dat ging allemaal vrij goed . Donderdag en vrijdag weer les , en dan hopelijk een stapje verder ... Ondertussen blijf ik wandelen met zadel , en teddybeer

  6. #6
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Teddybeer op het paard

    Het is een beetje laat dat ik reageer maar ik vind het zo ongelooflijk leuk dat je dit gedaan hebt!!!!
    Ik zat daar namelijk zelf al een jaar over na te denken om zo iets te doen: idd liever met de beer dan met mij als het rennen dan echt nodig is op een bepaald moment.
    Maar ik had de beer nooit :P dus ik heb het nooit gedaan...

    Heb je nog gedaan? Gaat het ondertussen beter? En hoe zie jij the release? Dat je hem eraf kan halen als je paard weer kan stil staan; de juiste oplossing?

    Ik wil het alsnog graag proberen met mijn Sofie Als ik eens ergens een grote teddybeer vind...
    Take the time it takes, so it takes less time.

  7. #7
    Actief Forumlid sonja w's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2012
    Locatie
    arendonk ( B)
    Leeftijd
    56
    Berichten
    228

    Re:Teddybeer op het paard

    Ondertussen zijn we al "echt" aan het rijden , en staat de teddybeer weer op de slaapkamer . Ik had die eens van men vriend gekregen, en durfde hem er eigenlijk niet voor te gebruiken, want ...wat als ie vuil zou worden of kapot zou gaan , maar toen dacht ik ach ja , ik heb hem toch gekregen dus doe ik er mee wat ik wil
    Ik was een beetje bang voor Gitano zen reactie als ie in beweging zou gaan met iets of iemand erop , en mss maar goed dat ik die stap met de beer heb gedaan, want met de lesgever erop heeft ie de eerste keer ook niet meer raar gedaan
    Ik heb hem nadat ie er van door ging terug gehaald , nog een paar rondjes gestapt , en dan gestopt , enn de volgende dag opnieuw , en gelijk een " taak " gedaan, 8tjes laten lopen rond de kegeltjes , zo had ie iets anders om over na te denken dan die enge beer op zen rug .
    Ik deed wel altijd eerst friendly met de beer. Ai , niet met de beer , maar met de beer tegen Gitano hè

  8. #8
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Teddybeer op het paard

    Wat leuk allemaal!
    Ik vind jullie foto in elk geval super leuk
    (hopelijk kom ik ook eens aan zo'n teddybeer)
    Take the time it takes, so it takes less time.

  9. #9
    Actief Forumlid sonja w's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2012
    Locatie
    arendonk ( B)
    Leeftijd
    56
    Berichten
    228

    Re:Teddybeer op het paard

    Deze heb ik van men vriend gekregen,kan em dus niet doorgeven, maar mss in een kringloopwinkel ofzo dat je die ook wel voor een paar cent op de kop kunt tikken .Of es naar de kermis gaan ( maar dan wordt ie duur vrees ik )

  10. #10
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Teddybeer op het paard

    Inderdaad... Ik had ook al aan de kermis gedacht maar vind dat gewoon te duur
    Maar de kringloopwinkel is een goed idee!
    Take the time it takes, so it takes less time.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •