Pagina 8 van de 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #106
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    @Nienke:

    Flauw hoor, heb jij mij overboden en nu heb je (bijna) het pakket gewonnen . Jammer dat ik weet dat jij het bent anders had ik nog snel even geboden, nu nog maar 23 minuten!!!!! Gefeliciteerd in ieder geval, enne dat je er maar veel plezier van mag hebben!!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  2. #107
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    he ik ben net overboden

  3. #108
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    geef het op wordt mij te duur

  4. #109
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    jammer dat je overboden bent.... anders had je het voor een leuke prijs gehad!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  5. #110
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb het idee dat ze die pakketten steeds meer willen uitsmeren om er nog meer aan te verdienen. Ze weten dat die pakketten toch wel gekocht worden. En hoe zou ej op cursus meoten komen als je als level 2 bezitter nmog enit eens de trailer op zou kunnen komen. Krijg een beetje het idee dat ze mensen beetje dom willen houden zeg maar.

  6. #111
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik denk dat er veel mensen zijn die alsnog problemen hebben met laden, gewoonweg door te weinig savvy in de lagere levels. Als je paard makkelijk te laden is, lukt dat ook wel zonder parelli. Ik kan het me enigsinds voorstellen.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  7. #112

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fellor
    Ik heb het idee dat ze die pakketten steeds meer willen uitsmeren om er nog meer aan te verdienen. Ze weten dat die pakketten toch wel gekocht worden. En hoe zou ej op cursus meoten komen als je als level 2 bezitter nmog enit eens de trailer op zou kunnen komen. Krijg een beetje het idee dat ze mensen beetje dom willen houden zeg maar.
    ben ik het niet mee eens.Het is een constant evoluerend systeem (ontwikkelingen staan niet stil dus)Het zou dus tegenstrijdig zijn als er nieuwe dingen bekend zijn etc en er komen geen nieuwe pakketen uit.
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  8. #113
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik ben het ook niet met je eens Fellor. In de vernieuwde versie van L1 werd al zoveel rekening gehouden met de manier waarop mensen leren, dat werd in de oude versie niet gedaan. Zoals er in de overige paardensportwereld nieuwe inzichten komen, zo zal dat ook in de Parelliwereld zijn.

    Als ik naar mijn eigen sport kijk (drafsport), dan is daar de laatste 20-30 jaar zoveel gebeurd! Veel lichter materiaal (zowel kar als tuig), veel lichtere ijzers in meer variaties, bodem van de banen die is aangepast, de paarden zelf die steeds moderner en sneller zijn - daar blijf je ook niet steken bij trainingsmethoden van 30 jaar geleden.

    Pat leert ook nog steeds, en ook de inzichten van Stephany Burns zijn een (vind ik) geweldige toevoeging. Als ik helemaal naar mezelf kijk: ik was eigenlijk al gestopt met PNH, door het nieuwe pakket heb ik de draad weer opgepakt - en enthousiaster dan voorheen.

    Ik zal dan ook direct het nieuwe L2 pakket kopen zodra het hier uit is. Niet omdat ik het "domweg toch wil hebben", maar omdat ik verwacht er veel meer uit te leren dan uit het oude pakket. De oude pakketten zijn voor mij een leidraad naar de resultaten - de nieuwe pakketten vertellen je veel meer hoe de weg richting die resultaten verloopt .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  9. #114
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Misschien ligt het aan mijn manier van leren en kan voor iemand anders (zoals wat jullie zeiden) natuurlijk heel anders zijn. Ik vdn het nieuwe level 1 pakket vrijwel niks toevoegen alleen het draaien om de zaken heen. En die mensenpsychologie die erin zat vond ik een beetje lachwekkend en niet bepaald pakkend. Enthousiasme komt voor mij voor een groot deel voort uit booruitgang boeken of nieuwe uitdagingen en dat heeft het nieuwe level 1 pakket mij neit gebracht. Nee, doe mij dan maar liever de wat kortgebondener en "drogere" level 1. Maar goed, het is natuurlijk heel fijn als het veel andere mensen wel een steuntje in de rug geeft.

  10. #115
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik vond het psychologische gedeelte van het nieuwe L1 pakket vooral heel erg saai en langdradig. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de website van Stephanie Burns toen al uitgebreid gelezen had, dus ze vertelde me ook weinig nieuws...
    En van sommige stukken DVD met Linda, die les geeft aan L1 studenten, werd ik ook al niet erg vrolijk. Als ik zowel Linda als Pat aan het werk zie, valt het me alsmaar op hoe stijf en kort ze lopen en hoe slordig ze bewegen. Het ziet er niet uit allemaal... Ik vind dat niet erg inspirerend.

  11. #116
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Diest (B)
    Berichten
    343

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb het nieuwe pakket nu al bijna twee weken and 'I LOVE IT'!
    Het heeft weer zoveel nieuwe inzichten, erg veel psychologie, is weer stukken duidelijker... maar je moet nu op zoveel meer dingen letten qua lichaamstaal, dat het zeker niet gemakkelijker wordt. Je paard uit de weide halen om te gaan spelen, gaat vanaf je het nieuwe pakket hebt gezien voor altijd veranderen!

    Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen!

    groetjes,
    Kristien

  12. #117
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Nee, dat vond ik vooral van Linda ook al, maar dacht dat eht aan mij lag ofzo. Hier en daar geeft ze ook hele lompe en veel te snelle fases of slaat ze er gewoon een paar over en vind dan toch echt andere "parelli mensen" inspirerender om aan het werk te zien.

  13. #118
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Tsja Kristien, ik moet nog even wachten op het nieuwe L2 pakket - maar ik zal mijn bevindingen hier neerzetten .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  14. #119
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Diest (B)
    Berichten
    343

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Misschien nog een tip ivm het nieuwe pakket... verkoop zeker de oudere versie NIET!!!
    Er zitten geen kleine lesboekjes meer bij! Je moet het doen met de DVD's...
    Er staat wel een samenvatting in de drie bijgeleverde boekjes, maar niet in de vorm die we tot hiertoe gewoon zijn...

    Ik zie Stephanie's inzichten in ieder geval als heeeeeeel erg nuttig.

    groetjes,
    Kristien

  15. #120
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik denk ook dat de nieuwe level 1 'saai' lijkt voor sommigen doordat wij geen level 1 meer zijn/doen! Ik heb ook 2 dvds ofzo ervan gezien, maar vond Stephanie best leuk. Alleen omdat je allemaal dingen hoort die niet meer nieuw zijn is het wat saai.. daarom ben ik ook benieuwd naar de nieuwe L2!

Pagina 8 van de 18 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •