Pagina 16 van de 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Resultaten 226 tot 240 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #226

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke
    op deze site kun je zien of je dvd speler regiocode vrij is en is die dat niet zoek dan even verder op de site want het is echt heel eenvoudig om een dvd regiocode vrij te krijgen

    http://www.weethet.nl/dutch/video_dvdcompatibility.php

    of deze
    http://www.dvdremotehack.com/
    Voor mensen die net als ik veel liever op TV kijken dan op PC beeldscherm: ik had via die laatste site een code aangevraagd voor onze dvd speler. Netjes gekregen, maar die code veronderstelt een "All in one remote" met een "Magic button". Tsja die hebben we niet, dus dan heb je niks aan die code... Misschien handig voor andere klunzen om dit te weten

    May the horse be with you!

  2. #227
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Is die te lenen van iemand die hem wel heeft? Als je DVD eenmaal op code 0 staat, heb je die magic button verder niet meer nodig. Toch? Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  3. #228

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik moet ze wel op de pc kijken ... de tv. is verboden verklaard voor dvd´s met een saaiheidsgehalte zoals die van parelli

  4. #229

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb eventueel een rar bestand. Met een oudere versie (nu ondertussen) die wel werkt. En daarbij een "extratje" dat je niet hoeft te betalen. Maar of callipo er echt blij mee is dat ik daar hiervoor een link een plaats..... Ik zal kijken of ik hem ff kan uploaden ergens en dan eventueel aan de geintreseerde de link pm`en
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

  5. #230
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?d ... r=&hits=50

    deze is beter en kost niets mocht je het niet kunnen vinden mail even merk en type nummer en ik zoek het morgen even op .Het is echt heel simpel als je eenmaal weet hoe het moet.

  6. #231
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Hier ff the Groom met de wijsheid voor het afspelen van regiocodes.
    Europa heeft een andere regiocode als noord-zuid amerika, zoals ook azie,afrika etc.
    Als er nu per regio DVD's worden uitgebracht kun je die dus hier op een Regio 2 speler niet afspelen. Alle in ons bezit zijnde DVD's zijn regio-vrij oftewel wij hebben nog geen probleem gehad.
    ---
    De oplossing is een regio-vrije copy. Hiervoor bestaan program-tools. Ik gebruik hiervoor ook een programma om alles regio-vrij te maken als ik tegen een andere regio (bijv 1 voor de VS) aanloop.
    Het kopieeren van de DVD heet dan Decrypten.
    ----
    Is al met al niet zo'n probleem als je het principe begrijpt. Maar goed, das met alles zo.

    Als er iemand hulp nodig heeft hoor ik het wel via Brenda (Amon)

    Groetjes
    Fer
    www.crystal-carving.com

  7. #232
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Dat is ook zeker een mogelijkheid maar iedere dvd speler is te kraken aangezien het een software matige instelling betreft, dus is die niet te kraken met de remote control code van hierboven dan kun je een software programma downloaden en die op cd branden die stop je vervolgens in je dvd speler dan zul je af en toe op return of ok knop moeten drukken en klaar is kees een regiocode vrije dvd speler

    ...of als je geen zin hebt en genoeg geld loop naar de blokker en koop voor 49 euro 95 een nieuwe regiocode vrijedvd speler

  8. #233
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Het is o.a. uit garantie oogpunt bij merk spelers zeker niet aan te raden zelf te rommelen in de software instellingen. Het is n.l. nog altijd zo dat elke fabrikant je tegen vergoeding een regiovrije speler moet leveren. Dit is een europeese wet. Echter veel simpeler zonder risico en minimale kosten is het omzetten naar regiovrije dvd's. Het Decrypten.
    Voor link van de software even een pb'tje sturen, want zoals jullie weten is ook kopieren van eigen gebruik strafbaar.

    Groetjes Fer
    www.crystal-carving.com

  9. #234
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    het schijnt absoluut niets met de garantie te maken te hebben je komt niet aan de binnenkant daarbij kun je niets verkeerd doen en het is niet illegaal

  10. #235
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Op de website van de consumentenbond staat dat het niet illegaal is om de regiocode te veranderen, en dat dat géén invloed heeft op de garantie.

    Anders was ik er niet aan begonnen .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  11. #236
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke
    het schijnt absoluut niets met de garantie te maken te hebben je komt niet aan de binnenkant daarbij kun je niets verkeerd doen en het is niet illegaal
    Natuurlijk maak je hierbij de speler niet open maar verander je d.m.v. een cd de software in de speler. Dit wordt door elke fabrikant gezien als aanpassing zonder toestemming van de spelermogelijkheid. Het is in de ogen van de fabrikant omzeilen van een beveiliging. En ja, er is een uitspraak van het Europese Hoge Rechtshof waarbij het omzeilen van de regiocode is toegestaan. Jij als consument bent danwel niet strafbaar maar als er in de voorwaarden van een fabrikant staat dat er geen aanpassingen gemaakt mogen worden zonder voorafgaande toestemming sta je echt aan de zijlijn. Deze voorwaardes zijn er niet alleen vanwege de regio-code maar meer beveiligingen als het copieeren en het softwarematig toevoegen van codecs(welke je in staat stellen alle soorten video af te spelen zoals je PC dat doet).
    Ik heb, gezien mijn achtergrond, menig dvd speler de prullebak in zien gaan omdat de "verkeerde" software ingevoerd/geladen werd. Ik wil alleen maar waarschuwen dat het allemaal niet simpel is.
    Een stukje software op de computer/dvd brander en een paar lege dvd's kan een hoop ellende besparen. Naar mijn beste weten is het regio-vrij maken vandaag de dag ook eigenlijk geen optie meer, tenzij je dagelijks dvd's zou moeten omzetten op mijn manier.

    Groetjes
    Fer
    www.crystal-carving.com

  12. #237
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Even een echte digibeten-vraag... maar ik neem aan dat je voor het omzetten van dvd's twee dvd/cd-rom branders in je pc moet hebben?

    Ik zou namelijk echt niet weten hoe ik een kopie voor eigen gebruik moest maken via mijn ene dvd/cd-rom brander naar de harde schijf van mijn pc en weer terug...
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  13. #238
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie
    Even een echte digibeten-vraag... maar ik neem aan dat je voor het omzetten van dvd's twee dvd/cd-rom branders in je pc moet hebben?

    Ik zou namelijk echt niet weten hoe ik een kopie voor eigen gebruik moest maken via mijn ene dvd/cd-rom brander naar de harde schijf van mijn pc en weer terug...
    Hihi Jossie euh, weet ik veel, Fer ligt nog te maffen, en straks mag hij daarop antwoord geven onder zijn eigen naam hoor. Straks denkt iedereen dat ik het allemaal weet. En voor mij is dit allemaal algebra.
    Dat is echt Fer zijn afdeling, en daar was ik blij om, want ik kwam met allemaal amerikaanse dvd's die ik in Curacao had gekocht en ik hier niet kon zien, maar nu wel . En zover ik het begrepen heb is het een eitje om het om te zetten. Dus ik stuur hem straks wel naar het toetsenbord.
    www.crystal-carving.com

  14. #239

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Even een echte digibeten-vraag... maar ik neem aan dat je voor het omzetten van dvd's twee dvd/cd-rom branders in je pc moet hebben?
    nee hoor, 1 brander is genoeg je moet een brandprogramma hebben b.v Nero en de goede dvd's (+R of +RW)

  15. #240

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke

    ...of als je geen zin hebt en genoeg geld loop naar de blokker en koop voor 49 euro 95 een nieuwe regiocode vrijedvd speler
    Voor 39,95 zelfs! De oude DVD speler was wel afgeschreven en Nieck wilde de helft betalen (wat issie toch lief he?). Dus lekker kijken!

    May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •