Pagina 18 van de 18 EersteEerste ... 8161718
Resultaten 256 tot 262 van de 262

Topic: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

  1. #256
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    wat is het merk en type nummer van je dvd speler dan kan ik voor jou dvd speler een code opzoeken zodat die ook regiocode vrij wordt

  2. #257
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik had een vraagje, is het mogelijk om een level 2 pakket in Amerika te bestellen? En hoe zou dit dan moeten? Ik heb het toptic een beetje doorgelezen en kan het niet vinden...

  3. #258
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Nee, je kunt normaal gesproken niet in Amerika bestellen, tenzij je een Amerikaans adres hebt.

    Het heeft ook geen zin om daar nu nog te bestellen, want de prijs van het Amerikaanse pakket is vrijwel gelijk aan dat in Nederland (ze hebben de prijs in Amerika ook flink verhoogd om het gelijk te trekken) en inclusief een mogelijke belastingaanslag, zou het zelfs wel duurder kunnen worden dan hier kopen...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  4. #259
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Er staat een oude versie Level 2 pakket te koop op ebayen er is nog geen bieder.... misschien is dát iets?

  5. #260
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    ik heb gehoord dat het nieuwe pakket een stuk beter is, dan spaar ik daar nog maar even voor door... Of er moet op ebay een goed aanbod verschijnen van een nieuwe. Aangezien we nu toch level 1 hebben afgerond...
    Of is het ouwe ook wel goed te doen?

  6. #261
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Heb zelf het oude niet, maar er zijn een hoop mensen hier die eerst het oude hadden en nu dus het nieuwe, maar die op sommige punten het oude pakket beter vinden en dat ook niet willen verkopen. Maar waaróm, dat kunnen ze denk ik beter zelf zeggen, want ik ken het oude pakket niet!

  7. #262
    Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    1.996

    Re: Nieuwste L2 pakket is klaar!!!

    Ik heb nu zowel het oude als het nieuwe level twee. Ik heb eerst het nieuwe gekocht maar ik vond het toch niet zo prettig werken. Dat kwam vooral doordat de pocket guides zo onduidelijk zijn. Er staat wat informatie in, wat psychologie maar GEEN stap voor stap handleiding voor hoe je nu echt zelf aan de slag moet. Die kan je wel min of meer uit de dvd`s halen maar dan moet je wel goed opletten en consequent aantekeningen maken en dan nog.. In mijn geval lag het er misschien ook dat ik bij level 1 het oude pakket gebruikte. Maar ik miste in ieder geval echt de pocket guides van het oude pakket.
    Dus heb ik van level 2 ook het oude pakket maar aangeschaft. Met de PG daarvan kan ik gewoon zelf aan de slag en evt. nog snel iets nalezen voordat ik bezig ga. Een dvd vind ik vaak te bewerkelijk om te gebruiken om iets na te zoeken. Wel bekijk ik de dvd`s van het nieuwe level 2 voor de achterliggende gedachten en psychologie en om iets ingewikkelds even uitgelegd en voorgedaan te zien. De combinatie Pocket guides oude level 2 en dvd`s nieuwe level 2 vind ik dus het handigst.

Pagina 18 van de 18 EersteEerste ... 8161718

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •