Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Pat Parelli talkes about equine behaviour

  1. #16

    Re:Pat Parelli talkes about equine behaviour

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Ik zie het pinnetje wel staan achter de topictitel op de overzichtspagina, maar kan iemand mij voor mijn beeldvorming uitleggen:
    wat is de betekenis van een "gepind" topic? Wie "pint" het, wanneer en met welke reden?
    Dit vind ik altijd wel boeiende filmpjes, geeft wat mij betreft dus niks om die weer eens op te duikelen (in dit geval).
    Een pinnetje betekent dat een topic boven aan blijft staan in de categorie waarin het topic staat. Zo is het altijd voor iedereen makkelijk terug te vinden.

    Ik heb dit topic (ik was toen mod) zelf gepind omdat ik dacht dat deze informatie beschikbaar (en dus niet wegzakken in de lijst van topics) mocht blijven voor iedereen zonder te zoeken.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  2. #17
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Pat Parelli talkes about equine behaviour

    Ah! Okee, ik snap het. Dat zijn dus topics met voor die categorie belangrijke informatie, dankje Roos!

  3. #18
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re:Pat Parelli talkes about equine behaviour

    Ik deel ook de mening dat het nu helemaal niet erg is.
    Dit is juist een nuttig topic.

    Had ze anders een nieuw topic moeten aanmaken om te reageren op deze filmpjes?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  4. #19
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Pat Parelli talkes about equine behaviour

    Sorry dames en speciaal Marlies, ik had niet gezien dat het een gepind topic is. Naar mijn idee ligt het dan wel anders ja, want dat zijn inderdaad topics met blijvend nuttige info. Ik was te snel met mijn reactie.

    Even terzijde, Als jullie een keer een topic zien waarvan je denkt dat het interessant is om te pinnen laat het dan even weten, suggesties zijn altijd welkom!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  5. #20

    Re:Pat Parelli talkes about equine behaviour

    Dankje, ik vond het al vreemd dat het niet mocht in een gepind topic, maar dan snap ik het weer!

    Vind zelf dit soort filmpjes ook erg leuk om hier tegen te komen. Als ik zelf zoek op Parelli op Google vind ik voornamelijk de "reclamevideo's" vanuit Parelli en wat video's van mensen die (al dan niet succesvol) oefenen. Op deze manier kom je veel sneller bij interessante informatie.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •