Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Paardvriendelijke omgang

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Paardvriendelijke omgang

Hee, ik woon wel een beetje bij jou in de buurt en ken zo`n beetje alle stallen in de regio. Als je advies wilt bij het zoeken geef je maar een gil!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: Paardvriendelijke omgang

myracara ik had je een pb gestuuurd hoop dat je die goed hebt ontvangen.

Overigens (sorry sorry sorry sorry) ik moet gewoon weer even mijn hart luchten, vandaag was een lekkere drukke dag, gisteravond heb ik de pony's naar binnen gedaan omdat het zo ontieglijk hard onweerde, rond een uur of half 2 gingen we naar de boerderij om marinde te halen voor de les die ik had. Ik kom op de boerderij en wat ziet mijn oog!?! : Alle pony's staan lekker te grazen in het weiland en de mijne, staan gewoon op stal en het was zulk lekker weer, boosheid en tranen eerst even flink lopen vloeken en tieren, jeetje wat was ik kwaad en nog steeds wel! Ik begreep op dat moment alleen niets van mijn ouders, normaal gesproken zouden ze dit ook niet goedkeuren en nu.. ach is toch niet erg ???

Nu weet ik wel een andere stal, maar goed als de kosten erg hoog zijn kan het helaas niet door gaan, paarden staan lekker dag en nacht in het weiland en gaan pas naar binnen wanneer jij als eigenaar dat wilt. Verder heb ik wat mensen gesproken en het zijn allemaal hele lieve aardige mensen..
    No one can teach riding as well as a horse.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten