Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: update van de angst voor het rijden

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: update van de angst voor het rijden

aaach mensen, koop een fjord, dan ben je van alle rijangsten af
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Wat fijn voor je ga zo door!

Ah, supergoed Nicky! Ik kan me voorstellen hoe je je voelt
    Heb je nu ook als je aan Myra denkt, dat je vlinders krijgt? Net of je verliefd bent? , kan je bijna nergens anders meer over praten (laat staan denken), beginnen mensen (die geen paarden hebben) al te zuchten zogauw jij je mond opendoet?

Ik denk ook dat het ècht jouw vriendinnetje is, da's helemaal niet kinderachtig.

Ga zo door!!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Haha, zwaar herkenbaar! Zelfs mensen die wél paarden hebben beginnen te zuchten als ik met een rij-verhaal begin Helemaal verliefd inderdaad en het is opeens zo léuk om naar haar toe te gaan.
    Gisteren ging ik aan iemand laten zien hoe ik Myra heb geleerd naar me toe te komen in het weiland....dat is toch vragen om problemen, maar ze deed het gewoon! Echt alsof ze dacht, nou laat ik je eens een goede beurt geven bij je stalgenoten. Zo lief!
    Ik krijg nu ook ineens allemaal vragen van mensen over het bitloos rijden. Op de manier van: "maar jij rijdt gewoon helemáal zonder bit hè?" echt alsof ze hebben zitten zoeken Wel heel lief trouwens, iedereen op stal leeft ook echt met me mee en de mensen die er maar niet over op konden houden dat ik niet reed, heb ik de hele week al niet gehoord! Vanavond ga ik foto`s maken, net een nieuwe camera, dus dat zijn dan ook geen blauwe meer O ja, en natuurlijk heel leuk om al die lieve en leuke berichtjes te lezen! Ik wordt daar ontzettend vrolijk van!
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten