Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 56

Topic: Playday Veerse Meer 19/20 mei

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Playday Veerse Meer 19/20 mei

Het zonnetje laat zich hier en daar steeds meer zien en daarmee beginnen de playday kriebels ook weer op te komen

Wie oh wie heeft er zin in een playday bij het Veerse Meer? Voor degenen die het niet kennen, het Veerse Meer ligt in Zeeland. De locatie, De Piet, ligt in de buurt van Wolphaartsdijk. De data: 19 of 20 mei (laat even weten wat het beste uitkomt). Mocht het nu slecht weer zijn dan hebben we als reservedata 2 of 3 juni.

Het is een fijne locatie, genoeg ruimte om te parkeren, spelen en rijden. Er is een strandje en een bos met meerdere ruiterpaden en voor de springers onder ons ook leuke hindernissen

Aankomst zal waarschijnlijk tussen 10.00 - 11.00 uur zijn. Het plan is om eerst wat te spelen met de paarden en dan een lunchpauze in te lassen zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen (en voor degenen die elkaar al kennen wat bij te kunnen kletsen). 's Middags kunnen we dan een rit door het bos en langs het strandje maken.
    Uiteraard mag er ook naast de paarden gewandeld worden voor degenen die dat prettiger vinden of voor wie dat beter uitkomt

Ondanks dat er ruimte genoeg is, willen we een maximum aanhouden van 8 paarden.
    Mocht je interesse hebben, laat even weten wanneer je kunt en of je met of zonder paard wil komen. Hopelijk tot dan!

Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Re:Playday Veerse Meer 19/20 mei

Oh dat weekend heb ik geen wedstrijd. Zou geweldig zijn met baby Janus.

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Leuk! Het is wel even kijken hoe warm het is met oog op de insecten in het bosje. Dat is echt niet te doen! En het strandje is er niet wanneer er zomertijd is.

Even andere Linda vragen of ze mee wil.

oh ja dat vind ik ook wel heel erg leuk!
    ik zou graag willen komen en mijn dochter ook wel denk ik, gezien het feit dat er hindernissen zijn
    ik kan beide weekenden

Karen
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

Het lijkt me super leuk! 19 en 20 september weet ik niet zeker of ik er ben. 2 en 3 juni kan ik vrij zeker wel!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Liesbeth dan is het bijna herfst!
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

O, huh? Hoe kom ik daar nou bij... Mei bedoel ik dus... Ik moet maar gaan slapen, ik ga wartaal uitslaan...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

@liesbet Hopelijk alweer een beetje uitgeslapen Maar zou leuk zijn als je erbij kon zijn en anders moeten we maar een keertje tussendoor wat afspreken

@marleen: leuk, baby Janus! Zou een leuk contrast met kleine Droo zijn

@margot: sh*t, mag je eind mei niet meer op het strandje? Had gehoopt de drukte dan nog wat voor te zijn, vandaar ook liever mei dan juni. Hopelijk is het dan niet al te warm weer (ook ivm die insecten) zodat het meer nog niet vol ligt met zonnebaders. En anders zoeken we een stukje meer op waar we nog een klein beetje kunnen pootjebaden, het meer is lang genoeg

@karen: laat maar even weten of je dan met één paardje of twee paardjes komt
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Even onder voorbehoud, maar ik zou wel graag willen komen kijken als dat kan.
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Natuurlijk kan dat

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Natuurlijk kan dat
    Leuuuuk! Het is daar ook zo'n fijn plekje en dan samen met Parelli mensen, kan niet missen, wordt vast leuk!
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

kwam erachter dat we 19 mei al andere afspraken hebben gemaakt, het zou voor mij dan dus ook juni worden,

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Karen, en 20 mei? Juni wil ik eigenlijk als reservedatum houden, voor wanneer het slecht weer is

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

19 mei kan ik zeker niet in ieder geval. Marleen, kan jij de 20ste?

Er is geen strandje Linda. Dat is enkel in de winter. In de zomer is dat ondergelopen.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Maar we kunnen nog wel gewoon het water in Margot? Want het gaat me meer erom dat we eventueel ook nog even met paard het water in kunnen

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten