Van 11 tot 4Oorspronkelijk Geplaatst door Gilraen
![]()
Van 11 tot 4Oorspronkelijk Geplaatst door Gilraen
![]()
Mhm er zijn wat problemen hier thuis. Ik ben opeens niet zo zeker meer of ik erbij kan zijn![]()
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Wegens ziekte afgelopen week, en het niet goed uitzieken daarvan omdat vrijdag een deadline is voor een bepaalde scriptie weet ik nog niet of ik zaterdag in ga storten en alsnog uit ga zieken, of dat ik naar de playday kom. Voor zover nu duidelijk is, neig ik naar dat eerste maar we gaan het zien![]()
Wegens ziekte afgelopen week, en het niet goed uitzieken daarvan omdat vrijdag een deadline is voor een bepaalde scriptie weet ik nog niet of ik zaterdag in ga storten en alsnog uit ga zieken, of dat ik naar de playday kom. Voor zover nu duidelijk is, neig ik naar dat eerste maar we gaan het zien![]()
![]()
. We zien je wel of niet verschijnen
.
Is het nog een idee als ik wat drinken, broodjes en beleg koop voor de lunch of nemen jullie dat liever zelf mee?
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik ga er wellicht toch geraken!!!
Misschien niet direct om 11u al.
Broodjes kan maar moet niet perse voor me.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
ooooooo, ik denk dat ik toch maar ga afzeggen![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik ben er zaterdag bij!
Moet nu al om 07.30 auto rijden
Maar het is het waard, leuke dag en op Andor rijden![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Hihi Marit, ik heb in het ergste geval een keer om 06:00 in de ochtend autorijles gehad (ik had dan ook wel een mafkees van een instructeur...)
Misschien kom ik ook nog even langs!Wel even hopen dat ik dan geen herkansing heb, dat hoor ik morgen. Gezellig om iedereen weer te zien
![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Andor en Merrit komen niet spelen, wel buurten.
Ik neem t liefste geld mee, ipv een picnictas te paard. Ik ga handpaardend heen en met Marit terug![]()
Aangezien ik veel zin heb om jullie te zien, én veel zin heb in een fietstocht door de Soesterduinen () kom ik morgen met mijn stalen ros. Ik vertrek rond 10en van huis en fiets dan rustig die kant op. In mijn huidige (net-weer-beter) conditie verwacht ik er dan ergens tussen 11.30 en 12.30 te zijn.
Tot morgen!
Ik denk ongeveer rond de middag aanwezig te zijn... Beetje zien hoe het verkeer is ook!
Goed plan Ronja!
lekker ontstressen (bb) en genieten van mooie natuur!
We zien iedereen wel verschijnen!
Ook ik ga me niet haasten
Wasje draait, die moet opgehangen enzo. Ik denk dat ik rond 10 uur vertrek en zie dan wel hoe lang we erover doen.
primaOok ik ga me niet haasten
Wasje draait, die moet opgehangen enzo. Ik denk dat ik rond 10 uur vertrek en zie dan wel hoe lang we erover doen.! Veel plezier met handpaarden zo!
Veel plezier! Het weer zit in ieder geval al mee!![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Bladwijzers