Ik heb de 30e cursus dus voor mij gaat het helaas ook over.
Ik heb de 30e cursus dus voor mij gaat het helaas ook over.
Ik heb er nog steeds zin in, kan er binnenkort een berichtje met adres komen zodat ik het ook kan vinden?
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
oeh jammer, de 30e geef ik een workshop (in Harmelen trouwens, vlakbij) lijkt me erg leuk weer eens op een playday te komen kijken! (en wellicht ook eens mee te doen mét paard)
Sanne (Volare) of ik zullen binnenkort een berichtje sturen!
![]()
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik kom misschien wel kijken![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik ben er ook! Ik kom met Marion mee![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Een beetje informatie kan ik in ieder geval wel geven.
Het adres is Winklerlaan 151 in Utrecht, de TomTom wijst de goede weg (dus niet schrikken, je moet echt 'de stad' in voor je er bent). Met het openbaar vervoer is het ook te bereiken. Bussen stoppen vlakbij en het is te lopen vanaf station Utrecht Overvecht.
Omdat er op de volkstuinen naast ons de 30e een werkdag is kan het wel druk zijn met auto's, dus als je zonder paard komt moet je wellicht iets verderop in de wijk de auto parkeren.
We willen een aantal oefeningen bedenken zodat we een soort startpunt/invulling hebben. Creatieve input/ideeen zijn natuurlijk welkom![]()
De mensen van de tuinen zijn bereid hun auto's ergens anders te parkeren wat voor de trailers wel handig is omdat je dan rustiger kunt in en uitladen. Om dat te regelen vind ik het handig om te inventariseren wie er nou precies komen. Belangrijkste om te weten is dan hoeveel trailers we zouden moeten parkeren op de 30e. Zullen we een lijstje maken?
Met paard
Sanne met paard en ezel!
jasmijn met paard
Marion zonder paard/met Loda
Ronja met paard (trailer????)
Zonder paard
Gilraen
Naomi
Ana
Rianne
Marit
Leuk!
Ik weet niet meer welke dag ik nu naar de sauna gingAnders kan ik komen, te paard
Neem ik ze allebei mee.
Ik vraag mijn vriendin even wanneer we hadden afgesproken en laat t nog even weten![]()
Ik bedenk mij net dat ik midden op de dag autorijles heb![]()
Gezellig allemaal.
Kan je dat niet verplaatsen Marit, naar de ochtend ofzo?
note to self: change the mind, the body will follow.
NeeOorspronkelijk Geplaatst door jasminum
Anders heb de voorlopig geen les en dat wil ik ook niet.
Vanaf hoelaat tot hoelaat is er playday ongeveer?
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Jammer, anders had ik je gevraagd om Andor naar huis te rijdenOorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
![]()
O leuk!
Misschien dat ik ook even een kijkje kom nemen!
Wel onder voorbehoud!
Bladwijzers