Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar als ik kan, wil ik wel komen kijken (en fotootjes maken e.d.)![]()
Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar als ik kan, wil ik wel komen kijken (en fotootjes maken e.d.)![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Leuk!
mocht ik ineens vervoer voor Wonder hebben neem ik haar wel mee![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Volgens mij kan ik ook, Fenna kan heel waarschijnlijk niet mee, sowieso wil de boer liever niet dat we op zondag met de trailen op pad gaan. En als dat wel had gemogen dan zou Dinka zelf haar trailer wel gebruiken
Qua vreemd paard voeg ik dus niks toe, maar ik zou het erg leuk vinden om met een andere Welsh Cob te spelen![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik denk dat jij heel goed met Maybel kan spelen.![]()
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik ga het thuis even voorleggen![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
He jammer, wij zijn dan net een weekend weg.
Volgende x kom ik wel hoor!
Wij kwamen erachter dat Rebje dan met vakantie is, dus Daf en ik proberen er te zijn met Phenix![]()
Always put the relationship first!
Hey Dyonne, zie dat je n play day gaat organiseren..wat moet ik me daar bij voorstellen?en waar ie t? Miss kan ik dan ook komen met sun?
Een playday is een speeldag
Er komen met mensen met hun paarden bij elkaar om dan leuk te spelen
Soms wordt er dan ook een challenge oid georganiseerd
Lia, dat zou leuk zijn.
Anna, ik ben benieuwd.
Bernice, een playday is eigenlijk een dag waarop je samen speelt met de paarden.
Ik woon wel aan de andere kant tegen Hazerswoude/Alphen aan die kant.
ps: Ik hoop dat er mensen zijn die eventueel iets mee nemen om mee te spelen. Ik heb wel wat, maar niet onbeperkt nog.
En beter weer dan dit.. jeetje, alles staat blank.![]()
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
mmm.. dat is weer een beetje ver om onder de man naar toe te rijden alphen/ hazerswoude.. jammer
ik kijk nog wel ff wat ik doe.. misschien ff met Marit samen kijken?
Wij komen Dyonne![]()
2 paarden, 2 mensen![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ik kom zeker even kijken, denk alleen dat ik Asha toch thuislaat, we zijn vooral bezig met buitenrijden en niet met Parelli, maar zo te zien kom je al aan minimaal 3 vreemde paarden.
Ik wil ook graag komen!
Het is de laatste dag van de vakantie, die we nog moeten boeken...
Binnenkort weet ik meer, laat nog wel weten of ik kom... met of zonder paard.
Wil je Wonder mee nemen?Oorspronkelijk Geplaatst door Lintjuuuh
![]()
Bladwijzers