Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: graaskorf

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

graaskorf

Hoi,

Vanmiddag besloten dat mijn ponies aan de graaskorven moeten. Ze zijn echt te dik.
    Greengard is te hard, de bloempotmodellen met 1 rubberen uitgang, lijken me ook niks.

Wie kan me helpen waar ze een korf, of masker, of hoe je het noemt, verkopen, met van die gevlochten nylon bandjes. Maar dan ook aan de onderkant, niet alleen op t masker zelf.
    De winkels hier in de buurt waren waarempel voorzien van korven, zelfs in het paars , maar met een rubberen onderkant met gat erin. En dat moet anders kunnen.

Wie heeft de gouden tip?

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re:graaskorf

Deze verkopen ze bij Atorka ik wou hem kopen voor Whoopie maar had nog geen bericht terug over de maat, voordeel vindt ik is dat het allemaal zacht materiaal is, wel heb je denk ik nog aardig wat gaten onderin.
    Hij is nieuw op de markt volgens mij.

Hij staat bij overige en dan graaskorf, is ook niet duur trouwens.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Deze heb ik ooit gekocht bij het paardenkenniscentrum leek mij lekker licht, maar er zitten bijna geen gaatjes in, Whoopie kreeg er geen gras mee binnen, ik zie hem nu niet meer op hun site staan.

Groetjes Janneke

Gun jezelf

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Waarom niet diegene met een rubberen onderkant, die van mijn staat er al 2 jaar mee en als je ziet wat er naar binnen gaat is het niet eens zielig meer.
    Ze kunnen er prima mee eten en drinken
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Janneke,

Die onderste wil ik graag en ik heb de hele ochtend zitten zoeken en kwam hem bij Atorka tegen. Daar kan ik dinsdag wel even gaan kijken. Maandag ben ik in de buurt, maar dan zijn ze volgens mij dicht. Ook dat kijk ik even na.

Gaya,

Niet met rubberen gat, omdat ik overal lees dat dit snel uitscheurt.

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Gaya,

Niet met rubberen gat, omdat ik overal lees dat dit snel uitscheurt.
    Ahhh oke, hier geen last van hij doet het al 2 jaar goed
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Actief Forumlid laura's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

De ijslander bij mij op de wei is ook een slanke den geworden, met graaskorf.
    Zij draagt er ook een met een rubbere onderkant en deze is ook naar 2 jaar nog niet uitgescheurd.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

het verschilt per paard...
    voor sietske had ik er 2 per seizoen nodig, terwijl ik voor snow 2 jaar dezelfde heb gebruikt...
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Vandaag heeft Penny bij Atorka 3 graaskorven gescoord, met een nylon onderkant.
    Ziggy heeft hem om en eet er nu mee . Andor en Merrit moeten even op een grotere maat wachten. Maat Full was uitverkocht en in Cob kreeg ik ze niet geperst.

Ze zijn van Waldhausen, een Duits merk.

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Die van Atorka lijkt me strak om te zitten. Ik zou verwachten dat ie schuurplekken geeft.
    Voor mijn paard heb ik ook de versie met rubberen onderkant. Nu na 2 jaar begint dat wat te scheuren. Ze draagt hem dan ook 24 uur per dag. Zomers wel te verstaan.
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Judith Whoopie heeft een graaskorf met voldoende ruimte maar geeft toch schuurplekjes, ze staat er niet eens 24 uur mee op de wei, mischien is het ook zo dat wanneer een korf erg ruim zit het juist schuurplekken geeft omdat het dan meer heen en weer beweegt.

Hester die grijze heb je dus gekocht, zou je de bovenkant van de korf eens willen opmeten voor mij, dan weet ik ook of die whoops past of dat ze een maat groter moet hebben.
    Ik heb het idee dat ze met deze meer gras kunnen eten dan met zo,n korf met 1 gat onderin wat denk jij?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Judith Whoopie heeft eeng raaskorf emt voldoende ruimte maar geeft toch schuurplekjes, ze staat erneit eens 24 uur mee opd e wei, mischien si het ook zo dat wanneer een korf erg ruim zit het juist schuurplekken geeft omdat het dan meer heen en weer beweegt.

Hester die grijze heb je dus gekocht, zou je de bovenkant van de korf eens willen opmeten voor mij, dan weet ik ook of die whoops past of dat ze een maat groter moet hebben.
    Ik heb het idee dat ze met deze meer gras kunnen eten dan met zo,n korf met 1 gat onderin wat denk jij?
    Ziggy staat wel zielig te doen hoor Hij probeert zo nu en dan wat te eten.
    Er zitten 4 flinke gaten onderin, dus ik denk dat het makkelijker wegeten is op deze manier. Maat cob meet ik straks even op voor je.

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Even mijn tekst gecorrigeerd

Ja de eerste dagen is even doorbijten voor jezelf ook vooral, ik vondt dat ook zooo zielig, gras van zo,n 15 a 20 cm gaat in het begin denk ik het beste. Maar meestal hebben ze de smaak snel te pakken.
    Bedankt alvast Hester, voor Whoopie zal het ook wel een full worden denk ik.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf

Bladwijzers

Forum Rechten