-
Re:Kaptoom zonder ijzer in de neusriem gezocht
Ik vind die eerste wel een heel mooi ding moet ik zeggen!
Je mag er alleen wel zuiniger mee omgaan (zie foto 2) :lol:
-
Actief Forumlid
Beetje late reactie maar nog bedankt allemaal voor het meedenken. Zodra mijn vakantiegeld binnen is ga ik bedenken welke ik ga bestellen
-
-
Forumlid
Ik heb een kaptoom besteld bij Goedhard. Is op maat gemaakt voor mijn paard en is tegelijk ook halster. Als je de maten aan Goedhard doorgeeft met een exacte beschrijving zoals je het wilt hebben, maken ze het voor je.
Ik vindt 'm ideaal. Hij ligt heel stabiel en is van biotane dus zeer makkelijk in onderhoud. Toch ziet het eruit als leer (moet je kiezen voor mat zwart of bruin). Ik kan er ook nog een bitgedeelte aanklikken. Kaptoom en bitgedeelte samen koste 95 euro. Ik denk dat alleen de kaptoom rond de 60 euro zou kosten.
Als je wil kan ik misschien wel ergens een foto op snorren
-
*nieuw*
ook een late reactie (heb me pas geregistreerd op nh forum) 
Heel handig alle info over de verschillende onderwerpen.. 
Heb ook interesse in een goede kaptoom voor een redelijke prijs..heb nu een nylon kaptoom en vind die wat scherp(de randen van t nylon) en niet lekker passen, net tussen pony en cob mt nodig en schuift toch nog wat waardoor rand bijna in een oog van mijn pony komt..
Calippo: wat kan ik van de restpartij verwachten?of is deze inmiddels op? en ben ook benieuwd naar je nieuwe ontwerp, is deze al beschikbaar en wat kost deze? was alleen sidepull toch?
en Daan-Ordeal inmiddels wat gekocht? wat is het geworden?
Forum Rechten