Ja hoor, dat is geen probleemOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
![]()
Ja hoor, dat is geen probleemOorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
![]()
Stand van zaken:
26 mei
11 tot 16 uur
Marion (Marions) zonder paard
Ana zonder paard
Leonie en easy
Eefje en valley
Mera en feliz
vie en clay
lian en amigo
marit zonder paard
jorien zonder paard
Mies zonder paard
Jasmijn?
Zayna zonder paard
Marion toetje/zoete taart
Ana Cake/taart/muffins/brownies
Leonie worteltjes en appels voor de paarden
Jorien salade oid
Mera wat te drinken? (theezakjes, oploskoffie en fris?)
Hester wraps met gerookte zalm
Iedereen neemt wat te drinken mee
Hier op stal staat ook nog een enthousiasteling die net de wereld van NH heeft ontdekt, als er nog plek is voor haar wil ze misschien wel mee om een en ander te leren en te ontdekken(@Leo: Marloes, je kent haar wel!)
Geen idee eigenlijk!
Tuurlijk wel! Die meid met dat zwarte paard, die met hetzelfde hoofdstel als jij nu hebt aan het rijden was met een barebackpad toen wij onze springshow met Tess deden![]()
Jaa, @Leo we hebben haar nog gezien op de equiday toch! met die fries
arabo-fries toch????
Inderdaad, half fries half arabier, maar laten we nu niet te ver afdwalen en iedereen stalken over wie Marloes is![]()
Ohja!!! Weet t al! Hoofdstelmates!
Ik en Eefje kunnen pas om 19:00 worden opgehaald.
Dat wordt pizza bestellen
Moeten er nog speelattributen meegenomen?
Aangezien de playday er al bijna is, zou ik het fijn vinden om eea iets strakker te regelen.
Tel ik nu 5 paarden die komen?
Dan zou ik graag zien dat er iemand wat extra draad meeneemt. Of kunnen Easy, Clay en Amigo bij elkaar? Dat kan dan in 1 wei.
Scheelt weer.
Ik moet eind vd middag weg. Vader viert verjaardag. Maar jullie kunnen tot 19 uur blijven, geen punt. Ik heb ook een kantine, dus als t regent, kun je daar je pizza opeten.
Ook vind ik het wel zo eerlijk als iedereen eten en drinken meeneemt. Marit neemt t voor haarzelf mee, ivm allergieën. Als we nu allemaal iets lekkers maken en dat delen met elkaar, wordt t vast leuk. En vergeet je drinken niet!
Heb je speelmateriaal en ben je in staat om dat mee te nemen, dan is dat ook leuk![]()
Draad kan ik mee nemen
Maar de heren (easy, amigo en clay) kunnen ook makkelijk samen
ik ben niet zon goeie kok.... maar heb wel een zware voor liefde voor chips...?? als er meerdere zijn die ook de zelfde voorliefde hebbenneem ik dat ZOIZO mee
en dan zal ik verder nog wel bedenken wat ik nog voor eten mee kan nemen
![]()
Ik neem salade mee, Hester heb jij bordjes/vorkjes/bekertjes??
En ik neem een pak sap mee!
Als ik eraan denk neem ik pois mee, Leo jij ook??
Enne... Ik houd ook van chips!!!!![]()
Vie,
niet koken is geen enkel probleem, chips is lekker! En de AH, of andere supermarkt, heeft meestal ook wel hartige taart oid.
Even tellen dan.
3 heren die bij elkaar kunnen. En dan nog 2 paarden extra. Komt wel goed. 1 in de onkruidwei, 1 op de koffie wei en de heren in het paradijs. Mijn eigen jongens gewoon in hun eigen wei.
Dan is er geen draad nodig![]()
Kan Wonder heeeeel misschien nog erbij?
Ik weet nog niet zeker, maar ik ga een stal genootje vragen.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Bladwijzers