Je gaat wel met mij mee om te helpen met feliz enzo toch? Gaan we eerstvolgende playday samen met sultOorspronkelijk Geplaatst door Zayna
![]()
Je gaat wel met mij mee om te helpen met feliz enzo toch? Gaan we eerstvolgende playday samen met sultOorspronkelijk Geplaatst door Zayna
![]()
Ik denk dat ik wel gewoon mee kom ja
A lot of people talk to horses, not many listen
6 wheels rolling again!Diesel stroomt weer IN de moter in plaats van ernaast
. Dus Vyendra en Lian zijn (ijs en weder dienende) van de partij
![]()
Leuk LianOorspronkelijk Geplaatst door lian
![]()
Jaaah!! Dat is goed nieuws!!!!![]()
![]()
![]()
Jaaaa!!! Gezellilg!
Door misverstand voor huur van de trailer, gaat Wonder niet mee.
Ik moet meer gaan betalen en onze auto rijd niet zo heel zuinig waardoor het een beetje hoog oploopt qua geld.
Helaas.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Marit heb je het al bij maneges in de buurt geprobeerd? Wij kunnen namelijk van een manege hier een trailer huren voor 20 euro per dag!!
Alle huurtrailers via internet zijn echt veel duurder.
Misschien zit er bij jou in de buurt ook wel een manege die trailers verhuurt.
De goedkoopste trailer die ik kan huren is 25 euro en daarvoor moeten een eind rijden. Mijn vriend zijn auto is gewoon niet zuinig dus kost het gewoon te veel geld.
en de manege verhuurt enkel aan leden etc.
Oh wat balen zeg
Kom je zelf wel? Dan mag je wel met Easy spelen hoor!
Kan je me laten zien hoe je met zijn vernieuwde extravertheid moet omgaan.
Ja, ik kom zelf wel!
Leuk als ik met Easy mag spelen.![]()
Ik heb nog geen antwoord van de eventuele chaffeur dus ik laat het even over gaan. Heel misschien komen schoonzusje en ik wel zonder paard, maar reken vooral niet op ons!
Jullie hebben wel een leuk cluppie zo, gezellig!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wat worden nu de uiteindelijke tijden?
Onze chauffeur kan pas om 19:00 terug. Is het mogelijk om wat langer te blijven hangen daar?
Inderdaad, en die moet ons ook al om half 11 afzetten, want om 11 uur moet hij zelf ergens zijnAls het trouwens van 11 tot 4 wordt, kan ik misschien (<- let op dat woord) nog iemand regelen die ons wel op kan halen, maar dan wel echt om 4 uur!
Bladwijzers