Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 56 van de 56

Topic: Playday Veerse Meer 19/20 mei

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Re:Playday Veerse Meer 19/20 mei

Jammer Karen, maar leuk idee om de volgende playday eventueel daar bij jou te houden
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

*nieuw* AMBI's Avatar
    Aangemeld
    May 2012
    Leeftijd
    64

Hoi ik heb reuze zin in om mee te doen met de Play day bij het Veerse Meer. Ik denk dat ik wel rijdend kan komen. 's Heer Hendrikskinderen is niet zo ver weg van het Veerse Meer (stukje van nog geen 2 uur) Dus als het weer een beetje meezit ben ik graag van de partij. Of zitten jullie al aan de max. wat betreft deelnemers??
    Ik hoop van niet.

groetjes,
    Anneke
    Parelli quote;
    'There is nothing you can't do when the horse becomes a part of you'

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Hoi Anneke, aangezien Marleen en Karen zich hebben afgemeld is er dus nog plek en ben je van harte welkom hoor

Lees alleen even de laatste berichtjes door (als je dit al niet hebt gedaan) ivm dat het niet echt spelen maar meer rijden zal gaan worden wanneer het te druk is bij De Piet en/of de grond te zacht is.
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

*nieuw* AMBI's Avatar
    Aangemeld
    May 2012
    Leeftijd
    64

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Hoi Anneke, aangezien Marleen en Karen zich hebben afgemeld is er dus nog plek en ben je van harte welkom hoor

Lees alleen even de laatste berichtjes door (als je dit al niet hebt gedaan) ivm dat het niet echt spelen maar meer rijden zal gaan worden wanneer het te druk is bij De Piet en/of de grond te zacht is.

Ok Linda, het blijft even afwachten wat het weer gaat doen. Ik heb er veel zin in en ga vandaag de route naar de Piet rijden zodat ik de afstand vanaf mijn stal goed kan inschatten.
    Parelli quote;

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Ben benieuwd hoe lang je erover gereden hebt Anneke. Zo op de kaart te zien is het nog wel een behoorlijk eindje rijden

*nieuw* AMBI's Avatar
    Aangemeld
    May 2012
    Leeftijd
    64

Ben benieuwd hoe lang je erover gereden hebt Anneke. Zo op de kaart te zien is het nog wel een behoorlijk eindje rijden
    Ja...dat klopt, het was een prachtige route door het Poelbos en Arendsbos en daarna door de polders langs de bloeiende meidoorns, bijna overal een prima berm.
    Maar wel 15 km heen en weer dus 30 km totaal (minimaal). Het was een prima conditietraining, maar niet iets om te combineren met nog een rit bij de Piet zelf
    Dus ik heb toch maar een trailer gehuurd voor zondag.
    Parelli quote;

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Is idd wel goed voor conditietraining Nu maar hopen op mooi weer a.s. zondag!

en.....en??
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Jammer dat niet iedereen erbij kon zijn, we hebben het echt getroffen met het weer! We waren met een klein groepje, maar de gezelligheid was er niet minder om De grond was goed en het was ook helemaal niet druk. We hebben dus goed op het veld kunnen spelen en 's middags een lekkere rit door het bos gemaakt. Het strandje was verlaten dus daar hebben we nog fijn met de paarden in en rondom het water gespeeld en ze laten rollen. Kortom, een zeer geslaagd dagje. Echt voor herhaling vatbaar

Fotootjes zijn er wel, maar ik geloof dat Anneke ook nog wat foto's had gemaakt. Dus wacht ik even tot we die hebben en dan open ik nog even een foto topic

klinkt als een geslaagde dag Linda, en gelukkig dat het weer ook mee werkte, veel strand gangers waren vast afgeschrikt door de voorspellingen
    Ik ben benieuwd naar de foto's
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

*nieuw* AMBI's Avatar
    Aangemeld
    May 2012
    Leeftijd
    64

Jammer dat niet iedereen erbij kon zijn, we hebben het echt getroffen met het weer! We waren met een klein groepje, maar de gezelligheid was er niet minder om De grond was goed en het was ook helemaal niet druk. We hebben dus goed op het veld kunnen spelen en 's middags een lekkere rit door het bos gemaakt. Het strandje was verlaten dus daar hebben we nog fijn met de paarden in en rondom het water gespeeld en ze laten rollen. Kortom, een zeer geslaagd dagje. Echt voor herhaling vatbaar

Fotootjes zijn er wel, maar ik geloof dat Anneke ook nog wat foto's had gemaakt. Dus wacht ik even tot we die hebben en dan open ik nog even een foto topic
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door elmo
    klinkt als een geslaagde dag Linda, en gelukkig dat het weer ook mee werkte, veel strand gangers waren vast afgeschrikt door de voorspellingen
    Ik ben benieuwd naar de foto's
    Het was ontzettend leuk gisteren,bedankt voor het organiseren van deze Playday ik was vandaag nog aan het nagenieten. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
    Sorry, dat de foto's nog niet op het Forum staan, ik ben een beetje onhandig met die zaken , maar het gaat lukken hoor. Morgen heb ik hulp en dan komen ze alsnog.

i50.tinypic.com/332p84j.jpg
    Parelli quote;

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten