Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 56

Topic: Playday Veerse Meer 19/20 mei

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Re:Playday Veerse Meer 19/20 mei

Kunnen er nog 2 bij met paard?

Linda met Samke en Suzanne met Tango.

En ik denk dat ik toch mijn Rups maar eens meeneem misschien.

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Wat mij betreft wel hoor Margot Denk dat we dan wel zo'n beetje aan de max. zitten, maar wel leuk!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare

En ik denk dat ik toch mijn Rups maar eens meeneem misschien.
    Heeft Janus gelijk zijn eerste date

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Nog een paar daagjes...hopen dat het mooi weer blijft! Ik heb van Wietske vernomen dat ze jarig is die dag, dus het wordt een feestelijke playday met taart!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Diana kan er helaas niet bij zijn. Maar er is nog ruimte voor toeschouwers/kletsers dus mochten er mensen zijn die zin hebben om te komen kijken, je bent van harte welkom!

En mocht je de kriebels krijgen en met een paard willen spelen dan mag je best ook even met Droo spelen

Actief Forumlid Dorien_Boy's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Ik kom misschien wel kijken! Wel zonder paard, geen vervoer en een peesblessure
    Maar jullie zien met jullie mooie paarden gaat veel goed maken

Actief Forumlid Dorien_Boy's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Diana kan er helaas niet bij zijn. Maar er is nog ruimte voor toeschouwers/kletsers dus mochten er mensen zijn die zin hebben om te komen kijken, je bent van harte welkom!

En mocht je de kriebels krijgen en met een paard willen spelen dan mag je best ook even met Droo spelen
    Het is wel vlaams kletsen dan, dus niet té zeelands praten of ik versta er niets van :P

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Leuk Dorien! We zullen niet té zeelands praten hoor, als jij niet té vlaams praat

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Heeft er iemand over nagedacht dat het hemelvaartsweekend is en het dus keidruk zal zijn bij het veerse meer. Op het betreffende veld zullen caravans staan en mensen liggen te zonnen etc. Als wij dan met 8 man daar grondwerk gaan doen zal dat ons niet in dank af genomen worden. Darnaast mag je er officieel niet komen met je paard buiten de ruiterpaden en dit is buiten het ruiterpad.

Dit is voor mij reden om niet te komen.

hmm, ik wist wel dat het hemelvaart weekend was maar ken heel de locatie niet
    Ik kan tot nu toe geen trek auto regelen helaas
    Anders moeten wij ook afzeggen
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

@Marleen: Zou het jammer vinden als je er niet zou zijn. Ken verder ook de A tot Z regels niet wat betreft Veerse Meer maar locatie is op zich groot genoeg en ik heb nergens een verbod voor paarden buiten de ruiterpaden zien staan bij De Piet (wel staan er borden bij Vrouwenpolder e.d. maar dat is de andere kant op). Het is idd Hemelvaartsweekend, maar elk weekend is natuurlijk drukker dan doordeweeks (denk overigens dat de meeste mensen op zondag juist weer vertrekken). Verder ligt het er helemaal aan hoe het weer is of er veel mensen zullen zijn of niet. Vooralsnog is het nog niet zo goed weer geweest om echt te zonnen Probleem is gewoon dat je nooit vantevoren kan weten of het druk is of niet, aangezien het niet bij iemand thuis is natuurlijk.

Maar wellicht is het een idee om, wanneer het druk is, gewoon eventjes op de grond op te warmen en dan het bos in te gaan voor een rit/wandeling? Hoe dan ook is het natuurlijk leuk om elkaar eens te ontmoeten en te kletsen e.d.

@Karen: Hoop dat je nog een trek auto kunt regelen. Zou je uiterlijk zaterdagmiddag even kunnen laten weten of je dan nog komt?

Forum Meubilair Margot van lare's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2007
    Dagboek Berichten
    48

Ik ben het wel met Marleen eens. Er staan borden bij het Veerse meer met daarop aangeduid dat er geen toegang is voor ruiters buiten paden. Het jammere is dat het nu natuurlijk goed geregend heeft en we het dan erg kapot lopen. Normaal niet zozeer een probleem, maar wel in dit drukke weekend. Als de weersvoorspelling niet zo goed was geweesthad dit de zaak al veranderd. Officieel mag dit natuurlijk ook niet. Ik vind het lastig.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Heb net op internet gezocht en kan nergens een dergelijk paardenverbod voor De Piet vinden. Wél voor de andere badstranden. In de PDF bestanden die ik gevonden heb, staat bij de overige badstranden dat er een paardenverbod geldt en bij de PDF van De Piet staat dat paarden en honden gewoon zijn toegestaan.

Snap het ook wel hoor, maar er is natuurlijk nu ook met geen mogelijkheid te voorspellen wat het weer nog gaat doen en hoe het die dag is, hoeveel mensen er zijn etc. Kan helaas niet in de toekomst kijken Enige manier om het kapot lopen dan te reduceren is om ipv (lang) te spelen met de paarden, gewoon in het bos te gaan rijden. Of het de trailerrit naar De Piet waard is, moet ieder voor zich dan maar bepalen. Graag zou ik dan wel uiterlijk zaterdagmiddag van iedereen hier willen weten of ze nog komen...

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Wat overigens ook nog kan is dat we twee ritten door het bos maken (en wanneer mogelijk een stukje water meepakken).
    Dus rit > lunch > nog een rit. Dan lopen de paarden niet teveel kapot, maken we gewoon netjes gebruik van de ruiterpaden en kom je niet zomaar voor een uurtje of twee

ik moet me toch afmelden Linda, ik kan geen trek auto regelen.
    Wel jammer natuurlijk maar het heeft me wel op het idee gebracht aan de boerin te vragen om hier bij mij iets dergelijks te organiseren
    Uiteraard heb ik haar toestemming nodig voor het gebruik van haar weide en erf voor parkeren
    Als die toestemming komt open ik een topic
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

Bladwijzers

Forum Rechten