Ik zou ook de 20e kunnen.Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
Ik zou ook de 20e kunnen.Oorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
Ja, dat kan. Het strandje is ondergelopen wat betekent dat je een stuk ondiep water hebt. Ideaal dus!Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
Leuk Marleen!!!
ik kan de 20ste ook![]()
wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun
Fijn dat we het water dan gewoon in kunnen (en als het Veerse Meer vol licht met mensen, schuiven maar een beetje op). Fijn ook dat Karen en Marleen de 20ste ook kunnen, leuk!
Er zijn nog een paar mensen die hier niet op het forum zitten, maar waarschijnlijk ook willen komen met paard dus ik ga even checken of zij ook kunnen. En dan maak ik even een lijstje, wel zo handig![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Dan moet ik nu dus echt met Janus gaan oefenen anders slaan we een modderfiguur![]()
Welnee joh Marleen! Gaat het niet, dan gaat het niet en kletsen met paard naast je is ook leukBij Droo is het ook altijd een verrassing hoe zijn pet staat. Afgelopen keren is hij met playdays zeer Zen geweest (ook als in 'niet vooruit te branden' haha), maar dat is geen garantie voor deze keer
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Lijstje tot nu toe:
Met paard
Marleen
Margot & Linda
Karen & dochter
Inge & Wietske (niet op dit forum)
Linda
Zonder paard
Martine
Diana
Er is dus nog ruimte voor mensen die willen komen kijken/kletsen
Als er nog mensen zijn die wat barrels mee kunnen nemen...dan graagIk neem zelf nog wat pionnen mee en ik denk ook nog een zeil. Barrels en evt. draad met prikpaaltjes heb ik niet. Maar is misschien leuk en handig om mee te nemen als je een klein stukje wilt afzetten en/of wat Liberty wil doen?
Eten en drinken zelf meenemen en natuurlijk een goed humeur
Bij deze even twee foto's van de locatie: http://www.mijnalbum.nl/Album=ACA6E8UR
Op de tweede foto heb ik met een rode pijl aangegeven waar de ingang is (aangezien het éénrichtingsverkeer is daar). De ingang ligt een beetje verscholen tussen de bomen dus je kunt daar het beste wat langzamer rijden anders mis je de afslag misschien.
Kom er iemand toevallig langs Bodegraven?![]()
![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik kom niet met Linda, maar met Marleen waarschijnlijk
Ok, dan is dit het lijstjetot nu toeOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
Met paard
Marleen & Margot
Karen & dochter
Inge & Wietske (niet op dit forum)
Linda
Zonder paard
Martine
Diana
Er is een plekje in de vrachtwagen gereserveerdOorspronkelijk Geplaatst door Margot van lare
Ik heb nog een pedestal, grote paardenvoetbal, prikpaaltjes, schriklint. Wat wilt u nog meer?
Ali met wilde Janus. Dat wordt wat!Oorspronkelijk Geplaatst door bikkel16
![]()
Wauw, dat is een hele lijst spullen Marleen. Gaat dat nog wel in de vrachtwagen met twee grote paarden?![]()
Ja, dat gaat wel lukken denk ik, moeten ze hun billen een beetje bij elkaar houdenOorspronkelijk Geplaatst door Linda
.
Bladwijzers