Dank voor de steun dames![]()
![]()
Dank voor de steun dames![]()
![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik meld mijn pony even afNu Vive (paard van Jara) bij Quando staat en een beetje aan Quando gehecht is geraakt (kan het me goed voorstellen :P leuk paard die Quando) kan ik opeens niet meer zo makkelijk weg. Als ik nu met Quando verder weg loop rent ze al door de wei. Jammer maar het is zo als het is....
Ik kom wel zonder paard kijken!
Dat vind ik erg jammer Laura, dat je Quando niet meeneemt. Had jullie heel graag zien spelenWillen Jara en Vive niet ook gewoon mee?
Ik herken het probleem wel, nu onze kleintjes weg zijn gilt en rent Kate al als ik achter op het erf aan het spelen ben. Morgen wordt geen fijne dag voor Kate, maar ik neem Wick wel mee.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Jammer laura, maar een blije vive is belangrijker hoor![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Het weer ziet er redelijk goed uit voor morgenIk weet nog niet precies hoelaat Jurgen en ik komen kijken.
Als er nog iets meegenomen moet worden dan hoor ik het graag![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Jippie!Ik kom toch naar de playday en Jara komt ook met Vive!
Thanx Saar!!![]()
Leuk!!![]()
De broodjes liggen klaarNu maar hopen dat Najib de trailer morgen een beetje aardig vindt
![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
wat leuk allemaal
Ik heb er zin in, vind het ook wel spannend hoor want het is voor mijn alweer een comfort zone verruiming
Allemaal een veiligen reis morgen en we gaan er een leuke dag van maken.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Wij komen wat later, heb me zelf net uit bed getakeld en ga het nooit redden om op tijd te zijn. Zie jullie straks! Heb er zin in!![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
In verband met de kindjes, die al wat snotterig zijn, wacht ik tot boven de kraan uitgezet wordt. Heb alleen vanmiddag andere verplichtingen, dus als de kraan blijft druppelen vanochtend wordt het niet wat![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers