Gezellig![]()
Gezellig![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Gezellig, nee hoor de kids kunnen meeOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Fijn!
zou je mij nog even willen laten weten waar het precies is? Volgens mij ben ik er wel eens geweest, maar weet het niet zeker.
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Komt goed moet iedereen nog even berichten, ik pb iedereen nog even daarover.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik neem één kijker mee!Een vriendin van me die al een paar keer mee is geweest naar Wallie destijds en die Casindy ook kent.
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
GezelligOorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Heeft iedereen verder mijn PB ontvangen, nog 6 dagjes![]()
Jep, ontvangen!
Vanavond even oefenen met het vrachtwagentje, ik ben benieuwd!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Jahoor PB ontvangen.
Ik zat te denken, moeten we nog speelspul meenemen? Of heb je dat voldoende?
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Ik heb hier pionen, 2 tonen, blok, balken, en een bal, kijk maar of er nog wat meegenomen kan worden.Oorspronkelijk Geplaatst door krummel
Ik kan ook wel het een en ander meenemen, roep maar wat.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik zou niet wetenOorspronkelijk Geplaatst door saar
, kijk maar wat jullie er nog aan kunnen toevoegen.
Ik typte dit net in mijn dagboekje, maar zet het ook maar even hier neer
Najib gaat opzich oke met de trailer, maar daar is alles mee gezegd. Het is oke, niet geweldig! Ik heb ook het idee dat dat het niet gaat worden van alleen oefenen met een trailer die stil staat, maar dat we daar vooral kilometers voor moeten maken.
Weet je waar ik alleen bang voor ben? Dat ik Najib prima in de trailer kan vragen om naar de playday te gaan, maar dat hij op de playday dat ding echt niet meer in wilDat gebeurde namelijk bij de Anna clinics ook, omdat ik dan zo zenuwachtig wordt van alle mensen om mij heen. Mocht het niet lukken, willen jullie dan helpen?
![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Tuurlijk! That's what playmates are for!![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Nicky,Oorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
Die angst heb ik gehad voordat ik naar Equiday ging, de hele dag spookte het in mijn hoofd en weet je wat?
De terugweg liep ze er beter in dat de heenweg.
Ze wist dat we terug naar huis gingen en Linda had super netjes gereden, dus was er geen reden om nog bang te zijn![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
We zullen er voor je zijn Nikki!
Samen uit, samen thuis. Quando en ik wachten wel met laden tot dat jij onderweg kunt gaan
Pb ontvangen hoor, Monique!
Ik kan wel een ton meenemen.
Bladwijzers