Krentebolletjes ofzo?
Krentebolletjes ofzo?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Dat is wel een goed idee! Nikkie als jij gewone bollen meeneemt zal ik dan de krentenbollen meenemen?
Neemt nicky al meeOorspronkelijk Geplaatst door saar
Laura als je draad en paaltjes mee kan nemen, volgens mijn hadden we dat al een keertje genoemt![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
oh hha die zie ik weer over het hoofd, vecht maar lekker uit jullie 2 hahahahaOorspronkelijk Geplaatst door laura
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik neem draad en paaltjes meeHet is wel handig als ik ongeveer weet hoeveel paddockjes er gemaakt moeten worden?
Hopelijk als alles goed gaat kom ik ook even kijken afhankelijk van examens en de oude woonstal dag bij Beauty op stal
Never give up.
There is no such thing as an ending.
Just a new beginning.
Is goed hoorOorspronkelijk Geplaatst door laura
![]()
![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Hum weet eigenlijk niet zo hahaha, beetje veel plaatjes in mijn hoofd op het moment.Oorspronkelijk Geplaatst door laura
Heb 4 stallen 2 paddocken en een landje wat in 2/3 gedeelt kan worden.
Heb hier nog wel een rol draad en wat paaltjes, de rest staat denk allemaal op het land.
Kijk maar wat je mee kan nemen, komt vast allemaal goed![]()
Met zes of acht paaltjes en een flink stuk draad kunnen we eventueel ook nog een rounpenn bouwen.
Paddocks zouden we ook kunnen maken op het pad, met een prikpaaltje en een stukje draad![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Op het pad is denk niet handig, dan kan de rest er niet meer door als die wat willen doen.Oorspronkelijk Geplaatst door saar
Zat er ook al aan te denken, wil ook weer geen scheven gezichtenhoewel ik daar niet zo bang voor ben
![]()
Voor krum is een box wel fijn, als we die nodig hebben dan boycot ik er gewoon eentjekomt wel goed Monique, maak je niet te druk
![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Met mijn gaat het primaOorspronkelijk Geplaatst door krummel
, ik druk maken haha nee hoor
.
Vind het alleen suuuppppper leuk hahahaha
Ik moet mij helaas afmelden voor de Playday..er is iets tussen gekomen..
gr. AnneMarie
Jammer annemarie, ik mail van de week iedereen even voor adres en wat dingen want de SH het liefst heeft.
Zag ineens dat het al volgende week zondag isman wat gaat het hard
Oorspronkelijk Geplaatst door gaya1
Ijs en weder dienende, zou ik het leuk vinden om ook even aan te schuiven... zonder paard, want behalve dat het vol is, staat mijn paard wat ver weg!
Als ik kom, neem ik wel wat lekkers mee!
Ik kom niet de hele dag en heb waarschijnlijk twee buppeltjes (Dop en David) in mijn kielzog, aangezien ik net op gorilla's agenda zie dat hij 3x speelt op zaterdag en zondag samen
Mocht er bezwaar zijn tegen de buppeltjes, hoor ik het natuurlijk graag!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Bladwijzers