Gezellig rianne
Jij kent het erf saar, kijk maar of het nog past ik vind alles prima.
We zullen wel niet allemaal tergelijk gaan spelen denkheb geen playday ervaring dus heb geen idee
![]()
Gezellig rianne
Jij kent het erf saar, kijk maar of het nog past ik vind alles prima.
We zullen wel niet allemaal tergelijk gaan spelen denkheb geen playday ervaring dus heb geen idee
![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Héél misschien kom ik wel kijken, dat hangt af van of Kate het een beetje trekt aangezien ze alleen achterblijft (de jonkies zijn dan nog niet retour van hun logeerpartijtje).
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Spannend Rianne, op pad met Casindy!
Ik heb er ook zin in, ben wel weer toe aan een dag vol inspiratie en gezelligheid![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
FijnOorspronkelijk Geplaatst door krummel
ik heb zin om stal hes een dag parelli te maken
ben de enige hier namelijk
![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Aangezien de trailer na 3/4 jaar eindelijk gemaakt is en Najib er tot mijn grote verbazing gister zo in wandelde, denk ik dat het wel goed gaat komen met het vervoer![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Leuk!! Dan kan ik jou ook eindelijk eens ontmoetenKen je tot nu toe maar enkel van het forum en Facebook hè
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ja inderdaad! Leuk![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Yeah!! Gezellig!
Wat leuk dat er zoveel mensen komen, ik ben der wel blij mee
Net weer een geinteresseerde parellier die graag mee wilt doen dus ga maar eens even plannen hoe ik alles kan plaatsen.
Saar wil aaf en mil ook nog mee doen, denk dat het wel past allemaal.
Neem aan dat we niet allemaal tergelijk gaan spelen
Heb een beetje dit mijn hoofd kwa plaatsing.
Tris en casin in 1 paddock.
Najid en shier in 1 paddock
4 in de stallen voor de liefhebbers
En kan het ziekenlandje ook nog in 2e of 3e splitsen, neem aan dat de paarden van mil en aaf bij elkaar kunnen.
Dan kan de gene die mijn heeft bericht ook komen met 2 paarden, 1 voor haar zelf en 1 ter beschikking voor een toeschouwer.
Verder kan er ook nog gespeeld worden in de paddocken en ziekenlandje dus die ruimte hebben we ook nog.
Jeetje wat een geregel haha gelukkig heb ik er allertijd voor.
Ik heb er zin in echt heel veel zin in.
Lijkt me supergezellig om te komen. Als t kan met 2 paarden om 1 wat trailer rydervaring te geven en is bovendien met zn 4 jaar nog nooit
Weet niet of hy speelklaar zal zijn omdat ik vermoed dat hy best rb zal worden vd ervaring. ergens anders geweest.
Mocht iemand zonder paard graag willen spelen kan ik ook een speelse lbi meenemen, heeft monique ook vd week meegespeeld. Die is wat minder snel onder de indruk van leuk dingen meer van andere paarden. Hy vindt iedereenmaar schrikt als hy op zn plek wordt gezet haha!! leuk
Ik zal er niet met paard bijzijn, waarschijnlijk wel als toeschouwer![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik ben er niet bij.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Jammer Maris en Marit.
Mildred en Aaf komen in principe met paard. Mogelijk breng ik Wick vroeg naar huis. Zal ik zorgen voor koffie en thee?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Super ja is goed, suiker en melk hebben we nog op stal staan.Oorspronkelijk Geplaatst door saar
Oorspronkelijk Geplaatst door gaya1
Bladwijzers