Bedankt voor je info!
Nou dan wil ik ook heel graag komen!
Bedankt voor je info!
Nou dan wil ik ook heel graag komen!
Gezellig liek kom je als kijker of wil je graag met paard (paardengroep is al vol namelijk)
Ik pb iedereen tegen die tijd het adres nog even.
Tijd moet alleen nog even vast gesteld worden, iemand een idee wat de normale playday tijden zijn.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
uur of tien beginnen?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Oorspronkelijk Geplaatst door saar
is prima
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik zou dan graag als kijker komen!
gezellig ik heb je bij de lijst toegevoegt
Met paard:
Monique-tristan
Saar - Wick
Rianne - Casindy (ovb vervoer)
Nicky - Najib (ovb vervoer)
Laura - Quando
krummel - krummel
monties baasje - monty
Zonder paard:
Marit (als het lukt met OV)
Mariska (heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien met paard)
Jurgen
liek
10 uur beginnen is een goede tijd. Wij zullen er zijn, krum mag wel met pauze in een box, of een stukje grazen, of iemand houd haar vast. Daar maak ik me allemaal niet zo druk om, dat wijst zichzelf wel. Zin in!![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Kan ik met jou mee rijden?Oorspronkelijk Geplaatst door LekkerDier
Jij komt toch uit de omgeving van Bodegraven?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Kom goed krummel hebben plekjes zat.
marit als je wil mag je ook zaterdags bij mijn komen overnachten hoor, heb plek zat thuis.
Kijk maar wat je wil.
Ja tuurlijk! Lijkt me gezellig!Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Ik kom uit Alphen aan den Rijn
Is het al 20 mei :PIk heb er zin in!
hhahahaha duurt nog zeker 2 maandenOorspronkelijk Geplaatst door laura
![]()
Whoehoe, spannend! Vervoer is zo goed als geregeld... Ik ga voor het allereerst mijn eigenste pony in mijn eentje erheen rijden in het B paardenvrachtwaggie van m'n stalhouder![]()
Wel supergaaf natuurlijk.
Ik heb er zin in!
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Gezellig Rianne! Tot dan!
Wat stoer Rianne, gewoon zelf op pad met Casin.
Ik heb er ook zin in, fijn koppel mensen bij elkaar, kan alleen maar gezellig worden.
Is er plek voor nog twee paarden, van Mil en Aaf?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Bladwijzers