Leuk leuk!
Je schreef in het begin ongeveer 6 paardjes ivm paddocks. Zijn dit er echt zes of kan er nog een zevende bij mocht ik toch komen met Shier? (weet ik pas in mei)
Leuk leuk!
Je schreef in het begin ongeveer 6 paardjes ivm paddocks. Zijn dit er echt zes of kan er nog een zevende bij mocht ik toch komen met Shier? (weet ik pas in mei)
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Shier kan er nog bij hoor die kan samen met najib staan toch.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ohja, dat is waarNou ik ga mijn best doen, lijkt me tof om met Shier te kunnen komen!
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Past Monty er ook nog bij?
Ik zal vanmiddag even kijken of er nog ruimte is kwa speel ruimte lukt het wel, maar moet even kijken hoe ikb de rust plaatsen ga verdelen.Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Oke ik plan de datum op 20 mei, ik weet niet wat een normale tijd is dat hoor is graag niet zo bekent met playdays.
Er kunnen geen paarden meer bij zitten nu op 8(als shier mee gaat) en dat is allemaal goed te oplaatsen.
Met paard:
Monique-tristan
Saar - Wick
Rianne - Casindy (ovb vervoer)
Nicky - Najib (ovb vervoer)
Laura - Quando
krummel - krummel
monties baasje - monty
Zonder paard:
Marit (als het lukt met OV)
Mariska (heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien met paard)
Jurgen
Is er nog iemand die paaltjes en afzetdraad heeft, ik weet niet wat er bij mijn op dat moment beschikbaar is omdat er veel op het land gebruikt word.
Wick kan bij rust gewoon in de box, ik gok dat Krummel dat ook liever heeft. De paddock's zijn dan leeg en het ziekenlandje ook. Dan is het tussenstukje voor de weilanden er nog, plek zat om een paardje te parkeren mocht dat nodig zijn. Tijdens de playday's in de Wormer hadden we geen boxen oid, maar dan is er altijd wel iemand om je paard vast te houden. Het gaat zichzelf wel wijzen.
Zal ik zorgen voor koffie en thee?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Mocht het nodig heb ik ook nog wel genoeg prikpaaltjes en draad.
Ah dat is ook prima kan tris ook zijn box in die dag fijn, najib en shier kunnen samen in en paddock en monty ook in het 2de paddockje ziekenlandje is dan nog vrij dus dan zijn er niet echt draad en paaltje nodig.Oorspronkelijk Geplaatst door saar
graag wel lekker voor de mensen die koffie lusten, ik zal wel iets van fris meenemen.
neem maar voor de zekerheid mee, kan altijd handig wezen.Oorspronkelijk Geplaatst door laura
Ik heb Casin het liefste in de paddock, maar alleen als er een ander paard is wat ze kent (zoals Tris?) en anders maar even in een box naast een bekend paard![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
komt goed rianne, ze kan in wal der box en anders kan ze wel in haar oude vertrouwde paddock met tris samen.Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Kunnen ze wel samen na z,n lange tijd eigenlijk![]()
Ik denk 't welZe zal hooguit plotseling mega hengstig zijn
![]()
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
![]()
![]()
![]()
![]()
O leuk zeg!
Ik zou ook graag komen! (Liek)
Waar is het ongeveer?
Tussen Egmond-Binnen en Castricum inOngeveer halverwege Noord-Holland, aan de kust.
Bladwijzers