Ik heb het liefst 19 mei![]()
Ik heb het liefst 19 mei![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
voor mijn zijn alle datums prima 19de vind ik oke, we hebben nog tijd dus kijk rustig in de agenda,s
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Leuk!
Met paard:
Monique-tristan
Saar - Wick & Pup
Rianne - Casindy (ovb vervoer)
Zonder paard:
Marit (als het lukt met OV)
Mariska (heeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien met paard)
Jurgen
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Met paard:
Monique-tristan
Saar - Wick & Pup
Nicky - Najib (ovb vervoer)
Zonder paard:
Jurgen
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Zijn daar geen mooie buitenrij mogelijkheden? Misschien is het een idee om 's ochtends een playday te doen en 's middags samen te gaan rijden? Of is dat een heel dom idee?![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ja het bos/duin is een kwartier stappen maar denk dat rijden niet voor iedereen haalbaar is.Oorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
Er zijn geen domme ideeen maar kunnen altijd zie.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Voor mij niet zo leuk. Moet ik zo hard lopen haha
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
nee idd blijven lekker op stal en denk dat rianne ook nog geen duin proef paardje heeft.
Wij ook, wij ook!!
Kan niet quoten op m'n iPod maar Krum en ik willen ook wel graag komen![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Eh Saar? Twee paarden gaat 'm niet worden denk ik, aangezien Pup de maand mei doorbrengt in Brabant.
Annabel is ook op vakantie naar Brabant en ik ga Kate niet verslepen, dus ik ben er niet bij deze ronde!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ohja, Pup is dan uit logeren bij een knappe man
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Oh schiet even in de stress van de aangegeven datums, die zijn op een zaterdag en ik plan een zondag dus dan word de keuze 6 of 20 mei.
Zaterdags is voor mijn echt geen optie.
Kom je nog wel net wick saar.
Ik kom wel met Wick![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Oeps, geen stress. Het was ook de bedoeling om de zondagen in te vullen.
Het maakt mij niet uit 6 of 20 mei.
Met paard:
Monique-tristan
Saar - Wick & Pup
Laura - Quando
Zonder paard:
Jurgen
Super denk dat het dan de 20ste word, het groepje is ook mooi zo
Met paard:
Monique-tristan
Saar - Wick
Laura - Quando
krummel - krummel
Zonder paard:
Jurgen
Bladwijzers