Het huidige levelsysteem is uiteraard helemaal prima, begrijp me goed!
Maar in mijn hoofd zit inderdaad nog: level 2 is bizar niet te halen en level 3 is voor Goden.
(Level 2 was met meerdere vliegende wissels op een slangenvolte, nou, daar zijn Suus en ik echt nooit gekomen, ook trailerladen vanaf de fender was toen een mega big deal, en nu denk ik; hoezo dat dan
)
Eens met Sanne dat je vaak iets dat je gehaald hebt, minder hoog beoordeeld.
Terwijl ik op de eerste savvyday die ik zag (2003), alleen maar dingen zag waarvan ik dacht: dat kan ik NOOOOIT met Suus.
En nu doe je die fluitend, en zij ook!
Het gat tussen level 1 en 2 was vroegah enorm en nu sluit alles veel beter aan.

Antwoord met Citaat

En het gaat niet echt over mijn eigen perfectionisme, want het zijn filmpjes van anderen die ik dan met elkaar vergelijk. Ik kijk vaak filmpjes op youtube en dan meestal eerst de ++ filmpjes, omdat ik denk dat ik daar het meest van kan leren want die zijn immers het best beoordeeld. De gegeven scores verbazen mij dan gewoon, daar kan ik niets aan doen. Niet alleen de hoge scores, soms zie ik 1 plusje en dan denk ik.. WHY? Ik heb zelfs een moment gedacht dat er nooit iemand zou zakken en dat het allemaal commercieel is. De scores begin ik steeds minder serieus te nemen, maar misschien ben ik inderdaad wel te kritisch? Ik weet het niet 

Bladwijzers