Zijn mannen ook welkom bij het clubje? Of willen jullie 's avonds laat pillowfights doen en giechelen en worden mannen niet op prijs gesteld bij dit soort taferelen?![]()
Zijn mannen ook welkom bij het clubje? Of willen jullie 's avonds laat pillowfights doen en giechelen en worden mannen niet op prijs gesteld bij dit soort taferelen?![]()
Inspired by nature.
Tuurlijk ben je ook welkom, Jurgen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
In dat geval ben ik ook van de partij!![]()
Inspired by nature.
Wat mij betreft kan het hier ook, moeten we alleen even goed bekijken hoe we dat aanpakken met het "huisvesten" van de dierlijke deelnemers hihi. Ik gooi het even in de groep bij de mannen, maar verwacht dat het geen probleem zal zijn en parkeerplek voor trailers etc is er genoeg. Ruimte op het erf ook, plus dat we op een zondag ook geen last hebben van rondrijdende zooi.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
@ Saar, Liesbeth Jorna komt in ieder geval donderdag de 8e naar Castricum. Ik heb dan les van haar. Als meer mensen in NoordHollands geinteresseerd zijn, laat het mij even weten dan bespreek ik het met Liesbeth.
Ik weet zelf nog niet of ik doorga met de lessen, eerst even donderdag afwachten.
@ AnneMarie; dat wist ik, van donderdag de 8ste. Heb al mailcontact gehad met Liesbeth, maar op een donderdag is voor mij geen optie. Dan werk ik en een vrije dag en onderwijs.
Jo; dat zou wel gewoon erg gaaf zijnWIlde dat eigenlijk vanmorgen even met je overleggen, maar je was onzichtbaar
@ Nicky; mocht jullie trailer dan nog niet gemaakt zijn dan mogen jullie mijne wel lenen.
Ohhh, ik vind het ook leuk, strand, duin maar ook spelen!! Lessen dan weer niet, daar heb ik een heerlijk eigen lesgeefmens voor! Voor Sjaak ook goed (en voor mij net zo goed) om op vreemd terrein te oefenen, dus..........als die trailer die we al een half jaar aan het aanschaffen zijn echt aangeschaft is..........
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
![]()
Leuk jij en Sjaak erbij!
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Het zal bij ons ook kunnen, wil ook wel eens een playday bij gaan wonen![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Wat een leuke plannen hebben jullie allemaal![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Goed he
Hele fijne plannen onderweg, Jo gaat even overleggen, kijk jij wat je kunt regelen, Monique?
Tot nu toe blijft het savvy duinritje alleen nog even hangen. Ander voorstel; ik ga elke eerste zondag van de maand naar het duin. Wie mee wil in de regio, sluit vooral aanErgens tussen Castricum en Bergen opstappen en dan fijn een ritje maken, al dan niet met pannekoek.
Ik ga even kijken wat er bij ons kan, ziekenlandje kan ook wel op gespeeld worden en daar is trailerladen ook nog een mogenlijkheid.
Ik denk dat ik zaterdag wel een rondje mee ga![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Bedoel je mij(are you talkin' to meOorspronkelijk Geplaatst door saar
)?? Ik wil nl. nog even wachten met het vragen of ik een playday mag organiseren tot ik hier iets langer dan 3 dagen sta
...
ahha nee its fore meOorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
Okeeee! Ik dacht al....![]()
Bladwijzers