Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Nervo san

  1. #1
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    380

    Nervo san

    Hai,

    Vraagje; heeft iemand van jullie ervaring met Nervo san?

    Kunnen jullie mij deze ervaringen vertellen? Wat waren de klachten van het paard en hielp het?

    Alvast bedankt!

  2. #2
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    380

    Re: Nervo san

    phoe phoe wat een reacties! Echt niemand ervaring?

  3. #3
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nervo san

    ik heb ermee in mijn handen gestaan maar toch niet gekocht , ik heb nl een quarter staan die afschuwelijk gespannen is en dacht dat dat mischien zou helpen maar ik ben ernu achter dat het niet zo botert tussen haar en mijn andere quarter en dat ze dus daardoor zo gespannen is ik heb haar nu bij een revalidatie shet lopen en dat gaat stukken beter.

    Waarom wil je nervo san gebruiken?? voor een kortdurende oplossing gebruik ik altijd tranquigel

  4. #4
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    380

    Re: Nervo san

    Mijn paardje kan nogal onrustig zijn, én heeft een zwakke spijsvertering, koliekgevoelig dus.
    De nervosan zou voor beide problemen werken, dus het leek mij wel een goed idee om dit eens te proberen.

    Wat is en doet tranquigel precies? Ik ga het eens opzoeken op google

  5. #5
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    wolvega
    Berichten
    626

    Re: Nervo san

    tranquigel is dus absoluut niet "natural" maar die van mij raakt dus helemaal in de stress van de strasser man als die haar achterbenen wil doen en daarom heb ik het dus toch gekocht ze raakt er wat soezerig van en gaat wat slapen.

    Als ik jou was zou ik dan voor nerv control van pavo gaan daar zit oa magnesium in en daar hebben stress gevoelige paarden nogal eens een tekort aan bij de paardendrogist hebben ze wel het een en ander

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •