Over een week ga ik weer naar de mega-leerhandel voor nieuw suede voor de bbpads. Maar wat vinden JULLIE nu een mooie kleur voor een bbpad?
Op dit moment heb ik:
Zwart
lichtbruin/oker
mosgroen (geen foto)
Over een week ga ik weer naar de mega-leerhandel voor nieuw suede voor de bbpads. Maar wat vinden JULLIE nu een mooie kleur voor een bbpad?
Op dit moment heb ik:
Zwart
lichtbruin/oker
mosgroen (geen foto)
Ik vind blauw wel mooi, dan vooral lichtblauw of zo (past goed op schimmeltjes)
Ik heb voor rood gestemd, mijn favo Donja kleurEn dan het liefst het knalle rood. M'n 2de keus zou zwart zijn!
Ik heb blauw gekozen... want hoewel Bruut eruit ziet als een plaaaaatje met lichtbruin (en dat bij hem met zijn vlekken waarschijnlijk het allermooist staat) vind ik zelf knalblauw het leukst... Of paars natuurlijk !!! ..maar dat staat er niet bij!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
ik hou van felle kleurtjes!!
Het ligt een beetje aan de kleur van je paard vind ik. Ik heb zelf een roodvos en ik heb een donderbruine bbp.
Maar zwart vind ik zelf ook wel mooi.
Zwart en donderbruin dus maar!
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
Ik hou zelf het meeste van bruintinten, voor Fenna vind ik lichtbruin (toast) het mooist omdat ze een donkere vos is met lichte manen en staart. De kleur van de BBP komt dan terug in haar manen![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb voor grijs gekozen. Ik heb zelf een schimmel (al helemaal spierwit) en vind bijna alle kleuren mooi op 'm staan. Maar vooral donkergrijs staat hem erg mooi.
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Donker bruin vind ik het mooiste kleurtje. Maar zwart kan juist weer bij alle paarden.
Ik heb toch voor donker bruin gekozen.
Ik heb op felle kleur gestemd, maar eigenlijk bedoel ik ook zo van dat mooi lichtblauw of hemelsblauw of hoe je het wil noemen![]()
ik ben saai dus ik kies zwart
May the horse be with you!
Ik heb een oranje paard, en daarbij staat felblauw heel mooi. Ik denk alleen niet dat het op alle paarden mooi is, maar heb toch maar op felle kleurtjes gestemd. Ik bedoel dan de kleur van het nieuwe touwhalster, lichtblauw.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
haha, ik stem uiteraard voor de felle kleur.
Zou wel een paarse willen, kleurt goed bij mij cap, zie boven![]()
Ik heb voor felle kleurtjes gekozen. Ik hou wel van pittige kleurtjes, dat fleurt op en maakt het speels![]()
Donker is zo donker![]()
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
Lichtbruin heb ik gekozen omdat dat mooi staat op een vos.
Voor een zwart paard/ bruine of schimmel zou ik donkerblauw wel mooi vinden.
Bladwijzers