Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 30

Topic: Linda Parelli geeft cursussen in Zwitserland juni '12

Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Linda Parelli geeft cursussen in Zwitserland juni '12

In de duitse Parelli nieuwsbrief las ik dat Linda Parelli deze zomer weer naar Zwitserland komt om twee cursussen te geven. Aangezien dit volgens mij een vrij unieke gelegenheid is om in Europa les te krijgen van Linda zelf, plaats ik het hier ook even. Voor de duidelijkheid: ik heb er zelf dus helemaal niets mee te maken, meer informatie kan je krijgen bij de duitstalige instructeurs (die ook allemaal engels kunnen ).

Link naar alle informatie op de duitse website *klik*

11-13 juni: Liberty & Horsenality/Humanality

13-15 juni: Advanced Game of Contact

De cursussen zijn in Zwitserland in de buurt van Zürich. Je kan meedoen met je eigen paard of als toeschouwer. En je kan aan 1 cursus meedoen of allebei de cursussen. Alles hierover vind je op de website. Als je hulp nodig hebt met vertalen dan kan ik dat voor je doen.

Ik ben benieuwd wie er naar toe gaan. Misschien leuk om dat hier te melden in het topic voor een eventuele meeting (aangezien ik op weg van Nederland naar Zwitserland woon ). Ik zou het zelf erg gaaf vinden om naar de eerste cursus te gaan als toeschouwer, maar dan moet ik wel nog even heel hard sparen

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Re:Linda Parelli geeft cursussen in Zwitserland juni '12

Ja, het kost wel wat, al klinkt de eerste wel interessant.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

die prijzen

Anders had het me nog wel wat geleken om te gaan, maar ik denk niet dat het het geld waard is met alle info die al in de paketten ed beschikbaar is.

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    39

Ik schrok ook echt van die prijzen Ik was sowieso niet van plan om te gaan, maar toch.
    A lot of people talk to horses, not many listen

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Ja die prijzen zijn behoorlijk pittig... Maar aan de andere kant, ik ga er wel vanuit dat Linda meer waarde biedt dan de 'gewone' Parelli instructeurs en dan is het ook logisch dat de prijzen daarmee ook in verhouding zijn. Ik ga er ook vanuit dat je als toeschouwer echt betrokken wordt bij de cursus en dan is het eigenlijk een vrij normale prijs voor een cursus van 2,5 dag. Als ik het gewoon vergelijk met andere cursussen (buiten de paardenwereld). Bovendien hoef je er niet helemaal voor naar Amerika te reizen (waar je waarschijnlijk niet eens les krijgt van Linda of Pat zelf ), dus dat bespaart enorm veel reiskosten.

Maar goed, dat neemt nog niet weg dat het veel geld is en dan ik niet weet of het voor mij (op mijn niveau) dat bedrag waard is of dat ik beter een pakket kan kopen of een cursus op lager niveau bij een locale instructeur kan doen.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

Volgens mij heb je als deelnemer véél meer aan een fast track in amerika hoor. 5 dagen voor bijna 4000 dollar, dat is toch absurd!!!

Het is wel verleidelijk hoor om 2,5 dag te komen kijken...

Ja, het is wel aantrekkelijk, Linda Parelli zo dichtbij, maar dan spaar ik liever even door voor een fast track in Amerika....
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    43

Oja, ik had het vooral over de prijzen voor toeschouwers. Want ik ging er een beetje vanuit dat de plaatsen voor deelnemers vooral door instructeurs opgevuld zullen worden. En als je al instructeur bent dan vind ik 4000 dollar eigenlijk best een redelijke prijs voor een bijscholing. Met je eigen paard! Dat kan je in Amerika niet doen. Stel dat je bijvoorbeeld Carmen Zulauf bent en eigenlijk (bijna) alles al weet, dan is het toch super dat je vijf dagen les krijgt van Linda?!

Maar als 'normaal' mens is 4000 dollar wel een beetje veel geld voor een paar dagen les

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik zie net wel dat het dollars waren die toeschouwersprijzen. Ik vind het inderdaad toch wel verleidelijk om te gaan. Wel zo ongeveer de enige kans om linda eens in het echt bezig te zien.

Ik ga er eens over denken om 2,5 dag te gaan.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou, ook voor een instructeur vind ik 4000 dollar voor een 5-daagse bijscholing belachelijk veel geld! Dat is toch niet te betalen! Alsof het zo'n vetpot is om instructeur te zijn... Ja natuurlijk, leuk, studiekosten kun je aftrekken van de belasting, maar dan betaal je toch nog altijd het grootste deel van de kosten echt wel zelf!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Hmmm, ik ga eens diep nadenken om als toeschouwer te gaan....
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

die prijzen, word er koffie met goud geserveerd??

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    50
    Dagboek Berichten
    69

Ik denk dat het aan een ieder is om te bepalen of iets duur is, of waar voor z´n geld. Parelli is altijd `duur` geweest, dat weten we allemaal. is Pakketten zijn niet goedkoop, instructie is niet goedkoop en maandelijks lidmaatschap is ook niet goedkoop.

Voor het geld wat ik kwijt ben als toeschouwer voor 2,5 dagen, kan ik ook een hele dag lessen met Anna. Of 2,5 uur lessen bij Mickey. Het is maar net welke afweging je maakt.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Ik mag van Dean. Hij zei ga maar met Odetje. Hij sliep wel al bijna toen ik het vroeg.
    www.niettevermijden.com

Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten