Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 49 van de 49

Topic: verzorger/verzorgster

Actief Forumlid jenzz's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Dagboek Berichten
    18

Re:verzorger/verzorgster

Ik ben een bijrijder en betaal hiervoor.
    Dit vind ik niet meer dan normaal en eigenlijk ook wel prettig.
    De eigenaar en ik hebben een overeenkomst waarbij we elkaar beiden serieus nemen en dat vind ik erg fijn.
    Misschien komt het omdat ik wel jarenlang een eigen paard heb gehad en weet welke kosten en zorgen daar bij komen kijken.
    Nu is het wel zo dat ik wat ouder (31 jaar) ben dan de gemiddelde bijrijder en de kosten geen groot probleem zijn,
    ook hoef ik weinig te klussen. Enkel af en toe een kruiwagen mest uit de wei halen of het tuig bijhouden. Niet meer dan normaal.

Ik ben erg dankbaar dat iemand anders zijn paard aan mij wil toevertrouwen en mij betrekt bij het reilen en zeilen.
    Zo krijg ik de kans om fijn te lessen en mezelf verder te ontwikkelen in horsemanship.
    Ik betaal de lessen zelf, dat is natuurlijk een investering in het paard, maar ik zie het vooral als een investering in mezelf.

Natuurlijk wil ik heel graag weer een eigen paard (later als ik groot ben... ) maar zolang dat om allerlei redenen niet wil ben ik zo gelukkig met mijn bijrij paardje

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Mijn verzorgster zou ook lessen met mijn paard mogen nemen van me, mits ze rekening houden met het paard ook. Die kosten zou ik dan niet betalen. Ik wil zelf ook gratis ze op weg helpen met omgang, recreatierijden, basis van dressuur.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

Als ik een bijrijdster zou hebben zou die van mij moeten lessen bij mijn instructrice
    A lot of people talk to horses, not many listen

Actief Forumlid jenzz's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Dagboek Berichten
    18

Ik heb één keer eerder een bijrijd-poging ondernomen en daar kon/mocht ik niet lessen met het paardje.
    (en betaalde ik trouwens niet voor het bijrijden bedenk ik me nu)
    Uiteindelijk werkte dat gewoon niet fijn.
    Lessen en een financiele bijdrage zijn voor mij blijkbaar belangrijk om te laten zien dat ik serieus met iemand anders zijn of haar paard om zal gaan.
    Geen idee of dit voor de paard-eigenaar ook zo werkt. Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten