Die staat naast me Els, olijfje dan maar??Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Die staat naast me Els, olijfje dan maar??Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
kheb ook pizzacrackertjes, ook hebben? :lol:Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Oh yessss! Feestje!!! Ik heb chips, iemand?!
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Heerlijk!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Appelsapje voor jou dan?![]()
Nou... Ik heb nog een bodempje baileys..Kind gaat toch morgenochtend pas weer aan de melkbar!
En ja Els, doe eens wat leuks! ( lekker geschilled trouwens?)
( ben wat karig met smiley''s wegens typen op iPhone)
De pizzacrackertjes zijn op ondertussen.
Mijn lieve familie kwam eten en wilde geen pizzacrackers vooraf. Dus ik at ze achteraf![]()
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Nou schat, niet zo negatief, ik heb zelfs de vaat gedaan. En mijn stinkende paardenjas gewassen en de plee geschrobd. Bezoek kwam niets te kort hoor.Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden
Mijn hubbie oefent met 1 hand op de piano, en verdomt, het lukt hem ook nog :O![]()
![]()
Kom ik terug van rijden (of stokje zwaaien), heb ik een feestje gemist
![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Balans is niet hetzelfde als evenwicht. En als je paard niet in evenwicht loopt is dat een punt om aan te werken, daar wordt je paard niet beter van en is niet een punt van 'boeie' maar een werkpunt. Als alles 'boeie' was kunnen we beter niet paarden trainen.
Daarnaast heb je het mis wat mijn paarden betreft maar goed, mijn profiel is al verouderd. Mensen hoeven ook niet alles te weten. Beetje vreemd dat je mijn profiel er bij haalt.
Wel vreemd dat jullie je allemaal aangesproken voelen als ik zeg 'met een stokje zwaaien' zegt immers meer over jullie dan over mij. Wat ik zeg geldt niet voor specifieke mensen maar in het algemeen, ik richt niet op de man. Jammer dat de meeste mensen dat wel doen.
Maargoed, wijntjes drinken hoef ik gelukkig niet meer te doen, heb ik vanavond al zat gedaan. Het is toch jammer dat mensen in Nederland de waarde van Dressuur niet kennen. (nee dit is geen persoonlijk aanval op mensen op dit forum.........)
Ow! Schone plee, goed idee! Hier een lege woonkamer, maar de keuken is intact!
Iemand een Ontbijtje?!
Expresso, eventueel met gekookte boerenmelk?![]()
Warme meergranen puntjes?Sinaasappelsap? Ik heb ook nog wat té lekkere jam: abrikoos/bliedsinaadapoel/gember. Gemaakt door een vriendinnetje. Daar niet alles van opmaken, want ik heb Karianne wat ervan beloofd!
Eitje d'r bij?
Weet niet of Trea in de buurt is, maar ik heb ook nog wat verse zoönose!!!![]()
![]()
Ik ga in iedergeval alvast beginnen. David (snotfabriekje) was weer druk vannachtdus ik lust wel wat.
![]()
Ik mag geen sinaasappels&p of jam
Maare ik ga dit topic wel sluiten dit heeft niet veel nu meer![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Bladwijzers