Kijk Marliez iedereen heeft recht op zijn eigen mening en ervaring, daar heb ik geen moeite mee, ik verander ook door de jaren heen met de ervaring die ik heb. Wat jij wel doet in mijn ogen is niet je mening geven maar zeggen dat is wel of niet zo is op basis van jouw ervaringen, dat is dus jouw ervaring, prima maar zet ze dan niet neer alsof het een feit is.
Ik vindt dat je op die manier anderen diskwalifiseerd.
Er zijn vele visie,s en juist dat is zo waardevol.
Ook voor paarden geld dat wat voor de een werkt niet werkt voor de andere, dat heeft ook alles te maken met bouw en natuurlijke aanleg. Ik ben ook geen groot branderup fan, maar ben blij dat hij toch zoveel bekendheid heeft gegeven aan hoe je paarden kunt gymnastiseren op een (jaja) akademische manier, er zijn daardoor veel mensen op een andere manier met hun paarden bezig gegaan, zeer waardevol in mijn ogen, en als dat dan niet werkt dan kom je daar wel achter en ga je zoeken wat voor jouw paard wel werkt, prima toch, het gaat toch niet om 1 heilig middel of zo, maar om de weg die je samen aflegd, de kennis en ervaring die je opdoet daarin. En dat mag iedereen ook op zijn niveau doen.
Bladwijzers