Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: oogcontact

oogcontact

de titel zegt het al, jakary draait constant haar hoofd van me af en vermijd zo oogcontact. Bij eender welke game ik doe, ze probeert altijd haar hoofd van me weg te draaien. Er is altijd wel iets te zien dat net interessanter is dan ik
    Ook lijkt ze elke keer opnieuw te verschieten van de carrotstick. Ik kan met de sick en string over haar hoofd, lichaam, benen, kont, enz. staan zwaaien en aaien en aanraken en zo, maar als ik voor haar sta en dan zwaai of zo is ze der bang voor. Ook als je bij yo-yo met de koord moet zwieren, is ze der bang voor en draait ze haar hoofd opzij, verder is ze helemaal niet bang dervoor, tis net of ze bang is dat je haar op der hoofd gaat meppen of zo. Nochtans mag ik haar op haar hoofd overal aanraken (met carrotstick ook).

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: oogcontact

Dat probleem heb ik ook met Speedy, 'k ben benieuwd naar mogelijke oplossingen

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: oogcontact

Ik denk dat het puur een kwestie is van dat het vertrouwen van je pony in jou nog wat moet groeien. Ik zou rustig doorgaan met wat je nu doet, heel veel friendly game doen als ze weer bang is bij haar hoofd. Ook is het goed om erop te letten dat je alle games (friendly porcupine en drivinggame vooral) aan beide zijdes doet.
    Draait ze haar hoofd altijd dezelfde kant weg? Dan kan het zijn dat je paard gewoon nog niet zo goed jou met dat oog durft aan te kijken. Veel spelen aan die kant kan hierbij veel helpen.

succes.

Bladwijzers

Forum Rechten