Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Ervaringen TTouch?

Re:Ervaringen TTouch?

Ja ik heb het boek ook.
    Als je twijfelt vraag een mensje om op te oefenen. Boek er naast en probeer wat cirkels te maken met verschillende druk niveaus.
    En vraag om reactie van de mens of de druk gelijk blijft, dus even zacht of hard gedurende het cirkeltje wat je maakt. En ook of hij exact rond is.
    komt er een beetje regelmaat in dan ga je lekker op de hond oefenen als deze dit leuk vinden.
    En daarna op je paardje. Als je het niet helemaal goed doet richt je zeker geen schade aan. Zoals hier al geschreven werd je hebt hoogstens geen gewenst resultaat. Maar je zult merken als je vaker oefent je wel effect krijgt.
    Dus zeker volhouden.

Oke, dan zet ik het zweverige gewoon even opzij, en blijf ik gewoon proberen. Ronde cirkels, gelijkmatige druk, enne... oh ja, zelf heel relaxt blijven. Op zich vind ik dat de beweging zelf wel goed uitgelegd wordt.

Vanmorgen heb ik het toch even op Pyco geprobeerd, ik merk nog geen verschil met gewoon aaien. Hoewel ik het idee heb dat hij de regelmaat van de bewegingen wel fijn vindt.

Het lijkt me wel grappig, als ik Pyco in slaap zou kunnen krijgen.
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

kijk je ervaring groeit al

Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    61
    Dagboek Berichten
    60

Ik heb het bij mijn vorige paard gedaan. Een heel gespannen paard met slechte ervaringen.
    Masseren, een oorlengte achter haar oren op de nek/hals, bracht haar elke keer helemaal in trance. Liet haar hoofd helemaal zakken, zuchtte en deed haar ogen er vaak bij dicht. Een genot om te zien!
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten