Oh, en na sluitingstijd wil ik ook wel weer helpen afbreken/opruimen als daar mensen nodig zijn!
Oh, en na sluitingstijd wil ik ook wel weer helpen afbreken/opruimen als daar mensen nodig zijn!
Wel onder voor behoud van vervoer. Want met de trein is niet handig met spullen meenemen.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik heb besloten alleen zaterdag te komen. Ivm vervoer en werk. Teveel geregel om vrijdag te komen. Dat zie ik nu even niet zitten. Zaterdag sta ik voor jullie klaar!![]()
Ik wil wel op vrijdag en zaterdag helpen!
Als ik vrijdag met iemand uit de buurt van Utrecht of Amsterdam mee kan rijden dan heb ik zelf vervoer terug op zaterdag.
Mijn twee bijrijders komen mee helpen in de tweedehandskraam.
Mocht er nog elders iemand nodig zijn, dan kunnen we vast wel even vliegende kip spelen.
Started!
Ik wil ook wel komen helpen opbouwen op vrijdag. Ik moet nog vrij vragen maar verwacht dat het geen probleem is.
Zaterdag kan ik ook helpen in de ochtend. De middag wil ik graag een beetje rond kuieren. Mocht de nood aan de man zijn dan ben ik natuurlijk wel beschikbaar
wat fijn, al die lieve vrijwilligers![]()
![]()
Bij de wegDyonne en Marit ik heb plaats in de auto. Weet nog niet precies hoe het gaat omdat ik de heer Rebbel ook vervoer.
Maaike, zonder Wonder heb ik geen problemen met vervoerOorspronkelijk Geplaatst door vosroy
Ik mag met Daphne mee rijden en volgens mij ook met Linda?
Het hangt nog een beetje van alles af, maar kan waarschijnlijk niet helpen op vrijdag.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik wil erg graag meehelpen, ik ken alleen nog bijna niemand en heb geen idee hoe alles in zijn werking gaat!
Ik weet niet waar ik naartoe ga, maar ik ben niet verdwaald.
Het duurt zo lang het nodig is.
Dan is vrijwilliger zijn een mooie gelegenheid om wat mensen te leren kennen, Mariska
Je mag je mailadres achterlaten via het linkje op pagina 1 en dan krijg je vanzelf informatie over hoe, wat, waar en met wie
Op vrijdag bouwen we met de hele club de locatie op (paddocks, showring, aankleding etc) en als je op zaterdag helpt ben je een aantal uur bezig met een taak en heb je daarnaast natuurlijk ook tijd om wat van het programma te zien.
Uhm, moet je je nog ergens via de mail opgeven Evi? Ik kan nergens een linkje vinden op pagina 1Ik dacht dat in dit topic voldoende was!
Ik was ook al aan het zoeken![]()
hoi Mariska. Wil je alleen op zaterdag helpen, of ook vrijdag?
We beginnen vrijdag om 1 uur met opbouwen. Vrijwillers die vrijdag (in principe) voor 4 uur met ons beginnen eten gratis mee in een restaurant en mogen gratis overnachten op de lokatie.
Alle vrijwilligers op zaterdag worden door ons ingedeeld verdeeld over de dag. We proberen ervoor te zorgen dat iedereen die dag ook de gelegenheid heeft om rustig alle kramen en een aantal demo's te bekijken.
Voor vrijwilligers hebben we de hele dag gratis eten en drinken, achter de schermen. Als je helpt met het afbouwen, na 5 uur 's avonds, ben je van harte welkom om nog even met ons een patatje te eten op de lokatie zelf.
dubbelpost met evi![]()
Bladwijzers