Dankjewel voor jullie aanbod! Die taak is plots populair, want kreeg van Hanneke ook al een mailtje hierover.
Aangezien Hanneke ervaring heeft met ringmeesteren en de hele dag wil doen, wil ik haar het liefst inplannen als ringmeester.
Dankjewel voor jullie aanbod! Die taak is plots populair, want kreeg van Hanneke ook al een mailtje hierover.
Aangezien Hanneke ervaring heeft met ringmeesteren en de hele dag wil doen, wil ik haar het liefst inplannen als ringmeester.
Okay!
Ik kan op vrijdag met Christine meerijden richting Equiday.Dankudanku!
Ik ben als vrijwilliger dus beschikbaar op vrijdag en zaterdag. Ik wil zelf wel graag een binnenovernachting
Ik rijd mee terug met Lian enzo dus ik kan alleen niet helpen afbreken maar daar zijn vast nog zat mensen voor te vinden op zaterdag!
Tot nu toe heb ik onderstaande lijst met vrijwilligers:
Vrijdag
Eef
Caroline-Max
Petra
Christnnne
Jasmijn
lia
Linda ('s avonds)
marion vanaf 4 uur
leonie
Vosroy
Dyonne
Chevelle
Sandra
Eveline
Onno ('s avonds)
Jan (na 4 uur)
Zaterdag
Jara
Mariel (challenger)
Nienkie Wien
Loesjevos tweedehandskraam
Dineke Geen zwaar werk ((ringmeester)
Yo-Rien
Annelies (challenge)
Chevelle
Caroline-Max niet veel lopen
Elske
Lisav
Evenaar uitmesthulp/hulp chall
Petra
Christnnne
Jasmijn (s morgens)
Mandy Jorna challenge!
Ali kassière
Marion (afbouwen)
Leonie
vosroy )s morgens)
Ebby
Hanneke ringmeester
Daniel spreker
Verder nog een aantal mensen die het nog niet zeker wisten
Vrijdag:
Marit
Lia
Maaike
Annelies
Lisav
Gilraen
merel
Zaterdag
Marit
annemieke
Dunya (last minute)
Linda
Gilraen
merel
Sta je er niet bij, maar wil je wel meehelpen? Quote dan deze lijst en zet jezelf erbij. Je mag gerust een functie erbij zetten die je leuk lijkt, dan kijken we of we je daarop in kunnen delen.
Sta je nog in de "misschien" lijst en weet je inmiddels of je er kunt zijn of niet, wil je dan ook het lijstje updaten?
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik kom ook vrijdag graag helpen. Ik kan helaas niet tillen oid, vanwege mijn rug.
Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Ik kom vrijdag sowieso helpen, moet alleen nog even kijken of ik Caitlin dan ook meteen mee kan nemen (hopelijk wel).
Oorspronkelijk Geplaatst door Mariel89
Oorspronkelijk Geplaatst door alytuiere
Started!
Ik kom ook graag alvast op vrijdagOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
![]()
wow, volgens mij hebben we nu een lichtelijk overschot op vrijdag![]()
Maar ik denk dat er ook altijd wel afvallen weer, dus lijkt me niet verkeerd.
Stel bv, ik heb dan een baan op vrijdag en kan geen vrij krijgen, dan houdt het op.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Oorspronkelijk Geplaatst door Wien
Vele handen maken licht werk. En misschien kunnen we nu 's avonds gezellig een drankje nuttigen ipv tot 23u lopen stressen dat het niet af komt (en het licht ineens uitgaat, terwijl je nog in de bak loopt... )
Ik (uhh, Eef) kan in de EquiPlay stand ook wel wat hulp gebruiken, als de paddocks, parkeervakken, showringen, lezinglokaal, kramen en bankjes opgebouwd zijn![]()
ow ja, dat zou fijn zijn. Dat is ons de afgelopen 2 jaar niet gelukt (voor 12 uur klaar zijn)
Op vrijdag staat:
Linda ('s avonds)
Ben ik dat? Want vrijdag gaat niet lukken. Heb tot 4 uur college, en zou dan in de spits met Wonder moeten gaan rijden. Dat lijkt me niet super plan, dus kom ik zaterdagochtend pas.
Zaterdag help ik met alle liefde hier en daar mee, maar ik wil wel heel veel zien![]()
Bij deze kom ik dus ook niet op vrijdag.
Wij komen dus op zaterdag.
Ik wil de ochtend vrij houden voor Wonder en mij (RB-E)
En in de middag wil ik met alle liefde helpen![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Bladwijzers