Maar Sandra, moet je je nou nog ergens anders aanmelden dan in dit topic?
Maar Sandra, moet je je nou nog ergens anders aanmelden dan in dit topic?
Sorry, er was nog geen inschrijflijst![]()
Haha, okee, mooi dan ben ik gelukkig toch geen blinde kip![]()
O, Maaike, dat zou tof zijn. Voor de vrijdag heen dus ook?Oorspronkelijk Geplaatst door vosroy
Dan moet ik wel kunnen vrijwilligen normaal gezien. Dan houd ik de vrijdag en zaterdag vrij.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ja ik heb vrijdags ook vrij en kan dus nu 2 dagen komen helpen.
Waar is de inschrijflijst???
(ik ken ook nog niet veel mensen hoor, dus zeker een mooie gelegenheid hiervoor!!!)
we halen de deelnemers wel gewoon uit dit topic. Als we eraan toe zijn (als ons werk aan het magazine klaar is waarschijnlijk) maken we een indelen en krijgt iedereen via PB bericht.
Zijn er misschien forumleden die het leuk vinden om ringmeester te zijn, het liefst wel de hele dag? Als ringmeester ben je de belangrijkste vrijwilliger, omdat alles valt of staat met een goede doorloop van het programma. Daarom hebben we liever geen switch die dag. Je zie alle shows van desbetreffende ring en hebt veel contact met demogevers en andere vrijwilligers. We zoeken hiervoor iemand die enigszins stressbestendig en assertief is.
Ik heb geen idee of ik vrijdag naar Ermelo kan komen rijden met Sjo maar als dat mogelijk is, dan wil ik wel meehelpen met opbouwen.
Op zaterdag kan ik echter niet meehelpen. Kan ik dan met Sjo blijven overnachten?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik heb geen ringmeester ervaring dus ik denk dat die taak dan een te grote opgave is voor zo'n eerste keer. Of is dat wel te doen? Heb je dan wel tijd om te eten enzo?
@ maaike: we moeten nog berekenen hoeveel paarden er blijven overnachten. Uiteraard hebben paarden van vrijwilligers (die speciaal voor ons een dag eerder komen), voorrang. Een stal is altijd wel te regelen (kost 20 euro per dag) maar we willen 's nachts alle paarden in de 2 paddocks kwijt, voor de veiligheid, en daar is dus beperkt ruimte. Vraag het ons even 2 weken van te voren, dan kijken we of er ruimte is.
Ik ben ook graag vrijwilliger Zaterdag.
Vrijdag wil ik wel, maar denk ik dat het niet gaat lukken ivm planning. Ga er dus niet vanuit dat ik er ben.
En ik doe alles wel graag, maar ben liever geen ringmeester. Dat lijkt me een verantwoordelijkheid waar ik en niet zo veel zin in heb en waar ik wat te chaotisch voor ben.
Paarden van vrijwilligers? Je bedoelt mensen die meedoen met de challenge (of aan een ander onderdeel waar je paard voor nodig hebt) en ook op zaterdag meehelpen? Ik snap het inderdaad dat mensen die zowel vrijdag als zaterdag helpen voorrang krijgen, maar dan zou Sjobrend eventueel ook wel een avondje op stal kunnen hoor.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Met mijn bijdrage aan het magazine kan ik geen plekje buiten garanderen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
ow jee, chantage![]()
Van mij mag Sjo buiten hoor. Met vrijdag helpen én een artikel, heeft híj daar wel recht op(bovendien kan Sjo overal wel bij, behalve bij Shaf :P )
Als jullie niemand hebben voor ringmeester wil ik dat wel doen hoor!
Geen ervaring mee, maar als ik het goed begrijp moet je dus gewoon zorgen dat iedereen op tijd klaar staat om te starten en op tijd de ring weer verlaat na de show.
Stressbestendig ben ik wel![]()
Ik wil best ringmeester zijn maar liefst niet een hele dag. Beide vorige equidays was ik de hele dag druk doordat E of ik aan de challenge mee deden, en ik dan s middags vrijwilliger was.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Bladwijzers