Lia, kan ik mee met jou op zaterdag en vrijdag? Wonder gaat mis toch niet mee.
Lia, kan ik mee met jou op zaterdag en vrijdag? Wonder gaat mis toch niet mee.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Uiteraard, ik ga er best vanuit dat de auto/trein die mij gaat vervoeren ook een plekje voor jou heeft!
Wonder is een ander verhaal, daar moeten we het dan sowieso even over hebben binnenkort, hoe het er nu voor staat!
Always put the relationship first!
Ik snap dat het niet lukt voor Wonder. Ik weet gewoon niemand![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Lia, mocht jij vervoer hebben rijd ik graag met je mee.
Misschien heb ik tegen die tijd zelf een auto, maar dat weet ik nog niet..
Als ik er vrijdag kan zijn kom ik vrijwilligen.
Zaterdag niet, dan heb ik lekker mijn camera vast.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Sorry meiden, ik moet me toch afmelden als vrijwilliger. Ik kan dit jaar niet bij EquiDay zijnIk heb wel een heel goed alternatief (we gaan bij vrienden langs in Hong Kong), dus ik zal me niet vervelen
Werkrooster van vriendlief en van onze vrienden bleken helaas totaal niet verenigbaar met de datum van EquiDay
![]()
Ikmoet mij ook helaas afmelden als vrijwilliger
Ik zit namelijk met mijn geschiedenisklas in Berlijn tot zaterdagochtend vroeg maar ik kom met alle plezier s'middags kijken.
Never give up.
There is no such thing as an ending.
Just a new beginning.
Gezellig dat jullie komen helpen, op vrijdag dan wel zaterdag, Marit, Lia en Dyonne!
Jeetje, Hong Kong, da's wel heel vet, Wendela!
En Berlijn is ook tof, Jara!
Ik snap dat jullie dan niet in Ermelo kunnen zijn, dus zal de vrijwilligerslijst bijwerken.
Een beetje laat, maar ik kom vrijdag en zaterdag ook graag vrijwilligen!
Tot hoelaat werken jullie de vrijdag door aan het opbouwen? Ik heb tot 4 uur college (verplicht) maar zou daarna wel willen helpen als dat kan.
Ik heb standbydienst. Dus ik weet om 7.30u of ik moet werken of niet. Als ik niet moet werken is de kans reeel dat ik alsnog naar de equiday kom. Ligt aan mijn gezondheid op dat moment. Helaas kan ik me hierdoor niet opgeven als vrijwilliger.
Kan ik me als ik ginds ben bij iemand melden? als er dan onverwacht toch net ergens een paar handen nuttig zijn, kan ik extra bijspringen?
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
als je je meld bij een geel t-shirt met ons logo, dan brengt die je wel waar je wezen moet. Aangezien ik en evi overal en nergens zijn is het niet erg mogelijk een plek af te spreken.Maar Gele shirts zie je overal
![]()
Ok dan doen we het zo. Ik ben de misschien-extra-paar handen![]()
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
ik heb met bea kort gesloten te vrijwilligen bij tweedehands kraam, iedergeval met opbouw inrichting en 's ochtends paar uurtjes en aan einde dag weer meehelpen opruimen. Precies qau tijden sluit ik met bea kort
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik kan misschien ook op de vrijdag!!!
Mijn aanvraag voor vrije dag is erdoor.
Verwacht een snel antwoord omdat er niemand anders vrij is...
Ik zou het ook wel leuk vinden om te helpen op vrijdag, als jullie nog mensen zoeken! Liever niet op zaterdag, mijn allereerste equiday wil ik toch wel graag als bezoeker rondkijkenIk moet vrijdag wel naar school, dus zou ik er rond vier uur kunnen zijn. Hebben jullie daar wat aan?
Bladwijzers