Ik kom sowieso graag op zaterdag helpen. Zolang ik hier en daar wat kan zien en met de challenge mee kan doen vind ik het allemaal prima. Over de vrijdag... daar kom ik nog even op terug![]()
Ik kom sowieso graag op zaterdag helpen. Zolang ik hier en daar wat kan zien en met de challenge mee kan doen vind ik het allemaal prima. Over de vrijdag... daar kom ik nog even op terug![]()
Ik kan op zaterdag meehelpen!!!
gr. Sandra
Ik wil ook graag meehelpen dit jaar, ook wel vanaf de vrijdag. Tijd van aankomst kan ik nu nog niet zeggen maar in principe ben ik wel vrij die dag.
Functie maakt mij ook niet heel veel uit, al kan ik niet al teveel lopen.
Heyy!
Ik heb nog geen idee wat mijn rooster is van school tegen die tijd helaas. Dat zal ik pas tegen die tijd weten denk ik. Maar het lijkt me super om te komen helpen! Zal dan me best doen om er de vrijdag ook te kunnen zijn!
Liefs, Lisa
Ja ik wil!
Iig zaterdag, vrijdag misschien daar moet ik later op terugkomen.
wat me leuk lijkt is uitmesthulp of hulp bij de challenge, maar zet me maar ergens neer hoor
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik moet nog geduld hebben met mijn rooster, dus ik kan nog niks beloven. Maar als het kan wil ik graag op de dag zelf helpen. Ik weet niet precies wat de taken inhouden, dus roep maar iets. Liefst niet uitmesten. Ik moet dan met een chirurgenmaskertje rondlopen omdat ik allergisch ben en dat vind ik niet tof als er veel mensen bij zijn...
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Tuurlijk kom ik weer helpen. Net als afgelopen keren. Ik heb mijn shirt van de eerste keer nog. Tussendoor fotograferen vind ik ook wel leuk. Plan mij maar lekker in voor beide dagen.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
O, ik heb hier helemaal nog niet gereageerd, zie ik.
Ik heb er wel over nagedacht. Zaterdag valt voor mij af, dan wil ik graag rondlopen met camera.
Vrijdag zou ik op zich wel willen, maar is even afhankelijk van vervoer etc. En of ik tegen die tijd wat heb op vrijdag (werk).
Dus graag even op de reservelijst.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik meld mij als vrijwilliger. In ieder geval op zaterdag, en zal deze week even op mijn werk overleggen of ik vrijdag vrij kan nemen, maar ik denk van wel!
Edit: vrijdag vrij geregeld, dus ik sta vrijdag en zaterdag tot jullie beschikking.
als er meer duidelijkheid is over de tweedehandskraam dan wil ik best daar uurtje of 2 a 3 helpen. Wil toch ook wel rondkijken en demo's zien.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik wil ook wel graag komen vrijwilligen. Ik kan de vrijdag en zaterdagochtend wel, zaterdag tot een uurtje of 11 het liefst. Afbouwen is ook geen probleem om mee te helpen.
note to self: change the mind, the body will follow.
Ik ben een stille meelezer op het forum en dus geen 'bekende' maar vind het altijd leuk om de handen uit de mouwen te steken.
Ik heb nog geen rooster dus wacht dat nog even af; wie weet.
Wil je Mandy Jorna erop zetten als hulp bij de challenge?
groetjes,
Liesbeth
Heb jullie weer een kassière nodig????
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik heb akkoord van mijn werk gekregen, jeej!
Ik ben dus vrijdag en zaterdag vrij.
Ik kom vrijdag graag helpen opbouwen, zaterdag hou ik liever mijn handen vrij i.v.m. meedoen aan challenge en shet-demo, ik ken mezelf
Ik weet nog niet of Reb vrijdag of zaterdag komt en hoe en wat met slapen. Die info komt nog, maar je kunt me iig voor het opbouwen op vrijdag inroosteren!
Always put the relationship first!
Bladwijzers