Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Instructie gezocht..

Instructie gezocht..

Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een 2,5 jarige Paint x Fries waar ik natural horsemanship mee wil
    gaan doen om een goede band te krijgen en voorbereidend werk te doen voor onder het
    zadel.
    Heb de dvd van equiplay besteld en een boek van Pat Parelli gekocht.
    Weet niet of dit voldoende is om zelf mee aan de slag te kunnen.
    Wil Level 1 van Parelli gaan doen (de seven games). Wil hier eigenlijk ook een dvd voor kopen, maar
    heb niet zoveel zin om er heel veel geld aan uit te geven en denk dat het toch beter is om les te nemen.
    Vooral omdat het een jong paard is en ik er ook nog onbekend mee ben.
    Zoek dus eigenlijk iemand die mij er mee kan helpen / les kan geven, ik woon op Schouwen-Duiveland, Zeeland.
    Ik hoor t graag!

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Re:Instructie gezocht..

Hoi,

Zou jij je nog willen voorstellen in het juiste sub-forum ?!

En, het klinkt wel vreemd: Ik wil er niet heel veel geld aan uitgeven.

Imo moet je wel investeren op wat voor manier dan ook, om dingen te leren.

Het is denk ik wel verstandig om DVDS te kopen, en les nemen is altijd goed.

Er zijn hier op het forum wel een aantal mensen die les geven.
    Als op www.parelli.com kijken, vind je parelli instructeurs

Groeten Marit
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik mijn geld verstandig wil uitgeven, dus aan iets waar ik het meeste van leer
    en dat is naar mijn idee les nemen. Dus vandaar mijn oproep aan degene die op het forum zitten en les geven !

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Hoi PaintxFries, Zoals Marit al aangeeft, er is op het forum een hoekje met voorsteltopics. Zou je jezelf even voor willen stellen voordat je iets komt vragen? Fijn!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hallo paintxfries,

Ik raad je aan om lid te worden van ParelliConnect. Daar vind je alle informatie om je door de levels heen te helpen. Er is een online leeromgeving gecreeerd wat je helpt om je level 1 te halen. Ook kan je daar theorie en video's vinden over een veelheid aan onderwerpen.
    Lidmaatschap is de eerste maand gratis, daarna ongeveer € 8 per maand.
    Je hebt wel een creditcard nodig om via internet lid te worden. Heb je die niet dan kan je bellen met ons kantoor in de UK, nummers staan op de site www.parelliconnect.com

Succes!
    Irene

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Ik geef eigenlijk niet meer zoveel les, maar mocht je even op weg geholpen willen worden, stuur me maar een pb'tje. Ik woon zelf op Noord-Beveland en ben ook vaak op Schouwen te vinden. Altijd leuk om weer iemand in de buurt te hebben die Parelli doet
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Bladwijzers

Forum Rechten