Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Bij wie kan ik level 1 pakket inzien? (regio Venray)

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Bij wie kan ik level 1 pakket inzien? (regio Venray)

Goeiemorgen....!
    Ook ik overweeg het aanschaffen van het level1 pakket om te gaan beginnen met.. Nee ik zal niet vragen waarom mensen ertoe gekomen zijn om hiermee te beginnen, wat ik wel vraag is of er iemand in de regio is die toevallig het pakket in zijn bezit heeft (misschien zelfs het nieuwe?).

Graag zou ik het pakket willen bekijken voordat ik "blindelings" deze uitgave doe. Of misschien zijn er nog meer mensen in regio Venray die het net een iets te hoge drempel vinden om het aan te schaffen en kunnen we wellicht samen zowel de kosten als de ervaring en het pakket delen?
    Ben erg benieuwd naar reacties!!!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: beginners in regio Noord-Limburg?

hey..das een goed idee...

Ik zit eigelijk met hetzelfde en woon ook in de buurt dus meld me bij deze ook aan als iemand reageert. Zou ook gewoon heel graag met iemand samen willenoefene mocht het zover komen of gewoon eens meekijken hoe andere mensen het doen.

Dus laat mij ook maar iets horen als er iemand in het cirkeltje nijmegen, den bosch, venray woont..ik woon daar ergens in het midden!!! hihi...

groetjes Lieke

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

He gezellie!!! Hopelijk zijn er nog meer enthousiastelingen... alhoewel het nog niet erg storm lijkt te lopen! Misschien komt het door de term Limburg? Zullen we er regio Boxmeer van maken?
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

kan ook nog..

Bladwijzers

Forum Rechten