Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Topic: Pardoes gaapt zich het leplazarus

Re: Pardoes gaapt zich het leplazarus

Acoya gaapt echt standaard zodra ik begin met Friendly. Bij de eerste aai meteen gapen, alof hij wil zeggen 'o gaan we dát doen...lekker hoor!'. Als ik dan verder ga met porcupine of driving stop hij daar meestal mee. Ik denk dat het niet uit verveling is maar meer uit ontspanning.
    Als hij zich verveeld en de stick ligt bijvoorbeeld voor hem op de grond omdat ik die dan niet nodig heb, probeert hij meestal de stick op te rapen met zn tanden, vindt ie leuke afleiding denk ik.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

sietske gaapt ook heel veel maar ook op veel verschillende momenten: na het rijden, met eten, met opzadelen etc. dus ik ben wel benieuwd
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Lodash gaapte de dag na de Wimles als een debiel onder het stappen! Dat heeft hij nog nooit gedaan, heel apart. Hij stond ook na kort grondwerk zelf helemaal superkalm hoofd op halfzeven best lang te dromen, schattig! (Ohja dat was in het stikkedonker in de buitenbak, een arabier die in slaap valt! )

May the horse be with you!

kijk maar uit, ik las net op Bokt dat een paard dat veel gaapt op zeker maagproblemen heeft...... er mag wel een waarschuwing komen op de Parelli pakketten:

bij gebruik van deze methode kunnen maagproblemen optreden

intresant topic .Lazmir gaapt zich ook een ongans als ik ff comfort geef tijdens het rijden.En ook echt veel.Wel grappig om te zien.Volgens marieke heeft het trouwens te maken dat het zon grote klik is dat kouwen en smakken geen zin heeft...
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ah, zo heb ik er nog niet over nagedacht. Je ziet het inderdaad vaak, meestal bij de yoyo-game (als mensen die net aan het aanleren zijn) maar ook na een aantal oefeningen, zeg maar aan het eind van een sessie.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

een stalgenote van me gaat na haar vakantie beginnen met level 1 met haar Merens en ze geloofde niet dat haar paard het zou kunnen, ze had bij Morrie staan kijken en ze zag het niet zitten.
    Ik heb even wat geprobeerd met de Merens en jawel hoor, ze reageerde volgens het boekje, we staan een beetje na te praten en ... *tada* vreselijk gapen, vanuit d'r tenen, echt geweldig...... ze was na 10 minuten Parelli te moe om naast de fiets terug naar de wei te draven, maar ze heeft een week om het te verwerken....... dan komen ze terug van vakantie en gaan ze zelf aan de slag.

Ik heb met de Merens hezelfde idee als ik met Morrie had: dat het een verademing voor ze is: eindelijk een mens die ze begrijpt en hun "taal" spreekt..... en mee gaapt met ze......

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Volgens mij komt het ook niet door verveling. bij mensen heeft gapen een heel andere functie (meer zuurstof naar je hersenen) maar paarden kunnen niet ademen door hun mond volgens mij, dus dat gaa(p)t niet op... En Kel gaapte voorheen ook nooit, maar sinds ik PNH doe, gaapt ze er op los, óók als ik net gedraafd enzo heb aan de hand! (Lijkt me toch niet echt saai )

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten