Ik heb de oefeningen nog niet binnen en de laatste maanden uberhaubt niets gedaan behalve een beetje mennen, dus ik durf straks niet meer![]()
Ik heb de oefeningen nog niet binnen en de laatste maanden uberhaubt niets gedaan behalve een beetje mennen, dus ik durf straks niet meer![]()
Always put the relationship first!
O dan ga ik niet in mijn eentje af haha, maar jullie kunnen altijd goede dingen
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
2,5 minuut
Ik vond 3 al weinig.... Hebben we dan enkel bij Liberty 3 minuten? Want dat stond in de mail. Tsja, die halve minuut kan ik net nodig hebben met wachten op mijn RBi![]()
Marit, Fen en ik zijn al jaren niet meer op locatie geweest en wij zullen ook vast niet alles kunnen wat thuis wel goed gaat. Maar oefening baart kunst dus
Lia, misschien oefen jij nu weinig, maar jullie hebben wel ervaring![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bij Liberty wissel je niet van plek voor de nieuwe oefening, daarom heb je daar wel 3 minuten.
Freestyle is trouwens weer 2,5 minuut.
Dat is per oefening he, niet voor het gehele OnLine gedeelte![]()
Oké oké, ik zal eens een stopwatch meenemen en op tijd oefenen want nu let ik daar helemaal niet op![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik ga niet stressen, als het niet lukt is het maar zo.(Hopelijk zeg ik dat ook die dag)
Ik kom daar omdat het een goede gelegenheid is om te oefenen. En omdat ik het gewoon mega gaaf vind omdat ik vorig jaar mijn eigen uitkeek naar de andere en ik er nu met mijn eigenste pony ook ben.
Zondag les met Aafke en dan gaan we aan de slag met oefenen. We kunnen maar 4 keer oefenen voor de Equiday, dus ik hoop dat het allemaal goed gaat.
Put your foot on something wordt voor Sjo een cursusje " Dat betekent dus niet dat je het onder je buik moet schoppen en dan heel triomfantelijk kijken " zie je baas, object is weg, knap he".
Leuke uitdagende oefeningen dames. Ik heb er zin in!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Heb je de oefeningen inmiddels ontvangen, Lia?
Nee, nog niet!
en nu dan? pb anders even nog je emailadres
Jep, heb hem binnen, merci beaucoup!
Volgend jaar weer?![]()
wie heeft er eigenlijk gewonnen? Vond het erg leuk om te zien. Kon helaas niet bij de uitslag zijn....stond in hal 2 om te roepen
Sandra:
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
dankjewel dyonne. Leuk dat je dat hebt opgenomen![]()
Bladwijzers