Is er al iemand uitgevallen?
toen ik me toch maar wel ging opgeven kwamen we op de reservelijst....![]()
Is er al iemand uitgevallen?
toen ik me toch maar wel ging opgeven kwamen we op de reservelijst....![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Eva, ik twijfel heel erg. Wil graag mee doen, maar vind het lullig om een plek bezet te houden terwijl ik niet eens zeker weet of ik Wonder daar kan krijgenDaar schaam ik mij wel een beetje voor.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ahhh lief dat je dat zegt!
Weet je, ik twijfelde net als jij, alleen twijfelde ik te lang en kwam ik op de reservelijst. Eigen schuld dikke bult voor mij dus
neemt natuurlijk niet weg dat ik heel erg graag zou komen met Fen,, maar volgend jaar weer een kans hoor.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Eva, hoogst waarschijnlijk krijg jij mijn plek. Vervoer lukt niet of het is te duur![]()
Oh balen joh! Ik had het oprecht leuk gevonden jou en Wonder daar te zien![]()
En of ik de 1e op de wachtlijst ben is natuurlijk de vraag, maar ik zal toch even gaan informeren naar vervoer want dat is ook al vaker onze spelbreker geweest...
Wegens verschillende omstandigheden doen Lazir en ik niet mee aan de challenge.
Ik kom natuurlijk wel als vrijwilliger, en als het kan (moet even afwachten of ik op die dag verplichtingen voor studie heb) kom ik vanaf de vrijdag.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Wonder gaat waarschijnlijk wel mee (het is een gedoee)
Maare, gaat Evi weer laten zien wat de uitdaginge zijn? net als vorig jaar?
Kunnen we gaan oefenen![]()
Jeeej, gaaf dat het gaat lukken om Wonder mee te nemen, Marit!
Begin maar vast met 'put your foot on something'. Dat wordt een belangrijke oefening in deze challenge![]()
O dat moet lukken (pfieuw opluchting)
Jeej, Fen en ik mogen ook( sorry Mariel
)
'put your foot on something,' Fenna word vast heel blij als die voeten ergens op mogen![]()
Leuk Eva, zijn we er allebei
We hebben wel veel goede concurrenten trouwens..
Wij zijn volgens mij laagst opgeleide![]()
Is iedereen al hard aan het oefenen?! Wij wel, onze challenge is inmiddels 'don't put your foot on things'
Het begint nu trouwens wel spannend te worden hoor, pffff....
ik had nog even een vraag over de regels, je krijgt toch voor elke oefening 3 minuten? Het stond namelijk alleen bij het libertydeel vermeld, maar ik kan me vaag herinneren dat je ook online voor iedere oefening 3 minuten krijgt, toch?
Vorig jaar was het inderdaad wel elk onderdeel 3 min.![]()
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Elk onderdeel duurt 2,5 minuut. We knippen de muziek precies op die tijd.
Heel veel succes allemaal!
Hier ook wat spanning en al bezig geweest met oefenen.
Ik denk alleen niet dat we daar hetzelfde kunnen als thuis.
Bladwijzers