Maximaal 12 (dan worden het 4 groepjes van 3 of 3 groepjes van 4)
Maximaal 12 (dan worden het 4 groepjes van 3 of 3 groepjes van 4)
En hoeveel combi's hebben zich al op gegeven?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Weet je, als je de kans hebt erheen te gaan dan moet je het gewoon doen!!! Ik ben ooit met Fen op de NHdag geweest en dat was echt zo bijzonder, een dag met een gouden randje.Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Maarja, de laatste 2-3 jaar heb ik zo vaak lessen en cursussen af moeten zeggen vanwege oa vervoersissues. Nu gaat dat ook weer zo'n geregel worden dat ik me afvraag of dat het waard is, ook voor Fenna hoor, op 1 dag heen en weer om onze kunstjes te vertonen
Dat zal ik ook wel hebben denk ik, ik kan vantevoren behoorlijk zenuwachtig worden, maar daar kan ik er voor Fenna zijn en daarin opgaan zeg maar. Heerlijk zo'n dagje samen met je paard zijn.... Krijg er nu wel steeds meer zin in!Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Eveline en/of Sandra, hoe zit het met een dag eerder aankomen, kan dat ook? Vorig jaar waren er ook vrijwilligers met paard die de dag vantevoren aankwamen toch? Voor Fenna lijkt me dat fijner, het is best een lange reis en dan kan ze acclimatiseren. Mits er meer paarden staan waar ze naast kan dan.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Vorig jaar hielden we de regel aan: als je op tijd komt om nog mee te kunnen helpen met het opbouwen (we beginnen om 12 uur), mag je paard en jijzelf gratis overnachten![]()
Ik heb me inschreven![]()
hihiaahaha... nou ik moet nog wel even oefenen! als ik naar die show van 2009 kijk![]()
Tot nu toe hebben zich ingeschreven:
Marit
Lilian Raeijmaeckers
Aafke van der Wolde
Martine
Julie Verstraete
Dian Bloodshoofd
Heidi Balk - van de Weghe
ineke van rijsinge
Anouk Dahrs
Annelies Boers
We hebben dus 10 inschrijvingen en nog ruimte voor 2 combinaties. In elk geval genoeg mensen om ook dit jaar weer een challenge te houden
HuhWaar is Lia?
Die zou toch ook gaan ?
Lia staat NIET in mijn lijst. ze krijgt even een Pbtjewant we willen natuurlijk knappe Rebbel er wel weer bij hebben!
Foutje van Lia, geregeld hoor![]()
Always put the relationship first!
En Mariel heeft zich ook maar ingeschreven![]()
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Vol![]()
![]()
![]()
Lia, weet je al of het vervoer gaat lukken?
Anders ga ik zelf ook alvast zoeken, ik hoop dat mijn stalgenootje met haar vrachtwagen wil rijden![]()
![]()
Dan kunnen we wel 3 rebbels mee nemen
![]()
Als jij wat geregeld krijgt is dat ook prima, ik kan nu nog niet zeggen hoe of wat precies, bij mij komt dat altijd op het laatste moment goed![]()
wow, 12 deelnemers, wat goed!
Iedereen die toch mee wil doen, schrijf gewoon in, dan kom je als reserve op de lijst. We hopen natuurlijk dat niemand uitvalt, maar als dat toch gebeurt, kun je toch nog meedoen.
Bladwijzers