Hehe, eindelijk dan L2 voor dit topic staan. Ja hoor, we zijn zo ver, Sweety en ik.
Gisteren de catching gedaan voor de 2e keer. Ging er goed, binnen 3 rondjes stond ze al bij me. Ik heb braaf gelet op haar lichaamstaal. Het oortje gunde ze me al meteen. Ik heb dus rustig zonder veel nadruk het touw wat op de grond gegooid achter haar. Expres niet veel energie erin gedaan omdat ze daar heftig op reageert. Na 3 rondjes keek ze voluit naar me met 2 ogen. Ik me meteen wegdraaien en Sweety stond bij me. Maar niks left brained hoor. Ze brieste een paar keer hard, liep enkele passen mee, maar lette daarbij alleen op de omgeving en niet op mij, en haar hals en nek waren super gespannen.
Nadat ik zo een paar keer haar naar me toe had laten komen (ze vroeg dat al na een half rondje) liet ik haar maar eens een paar keer toch doorlopen omdat ze zich niet left brained liet zien. Maar hier werd ze heel boos van en nog onrustiger. ook ben ik bang zo mn draw te verzieken.
wat moet ik doen? door laten lopen tot ze de hals laag houd en rustig rond draaft, of ingaan op haar vraag om naar binnen te komen. Ze komt al als ik alleen maar mn hand naar haar uitstrek als uitnodiging.
Bladwijzers