Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 28

Topic: weekend 4 en 5 februari cursus met Slike Vallentin voor gevorderde studenten

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

weekend 4 en 5 februari cursus met Slike Vallentin voor gevorderde studenten

Hoi,

In het weekend van 4 en 5 februari is Silke eindelijk weer eens in Nederland. Er zal een cursus van twee dagen zijn voor gevorderde studenten. De cursus is gepland in Kootwijkerbroek bij Dop Heets Del.

De cursus is bedoelt voor studenten die spelen in level 3/4. Je hebt een inmiddels een wederzijdse respectverhouding opgebouwd en je paard geeft je over het algemeen een positieve reflex op je suggesties. Je speelt met minimaal de 22ft line, maar hebt ook al ervaring opgedaan met het spelen met de lasso. We spelen dan met zaken als lichtheid, impulsion, flexion in het spel. Kunnen werken aan bijvoorbeeld wissels, lichte zijgangen, travers, renvers op de grond en in het zadel.

Instructeur Silke Vallentin, een top instructrice uit Duitsland die al vele jaren in het programma actief is en bijzonder mooie dingen laat zien met haar eigen paarden. Veel studenten hier zullen haar kennen. Silke haar kwaliteiten liggen vooral op het gebied van zachtheid en lichtheid en het bouwen van rapport met je paard waaruit onder meer een prachtige liberty kan groeien. Kijk maar eens op haar site www.silkevallentin.de

Indeling van deelnemers naar niveau. Maximaal 6 deelnemers per cursus.

Kosten deelname: € 165 pp per dag incl lunch en drinken op de dag excl stalling a € 15 per dag. Savvyclub leden € 10 per dag korting. Overnachten kan op de locatie. Kosten daarvoor zijn € 22,50 pp per nacht incl ontbijt.

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re:weekend 4 en 5 februari cursus met Slike Vallentin voor gevorderde studenten

Bestaat de mogelijkheid om de dag bij te wonen zonder paard en wat zijn dan de kosten (excl lunch).
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Zelfde vraag als Janneke.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoi,

Ach je natuurlijk dat stond er nog niet bij.
    Kijken bij de cursus kost € 55 per dag of € 100 voor twee dagen samen. Eventueel blijven slapen is zelfde prijs als voor de deelnemers

Als je wilt komen meedoen/kijken, mail dan even aan irene@parelli.nl

Groeten,
    Irene

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

oe klinkt interessant... weet alleen of ik gevorderd genoeg ben
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Misschien kunnen de anderen hier op het forum je wel helpen dat in te schatten? Wat doe je met jouw paard? Speel je al een tijd met de 22 ft line? Begrijpt jouw paard zijn verantwoordelijkheden goed en jij de jouwe? Speel je al met driving vanuit zone 5? Kijk eens op Parelliconnect naar de taken voor de levelexamens om een inschatting te maken... Zomaar wat ideeen....

Dat klinkt inderdaad wel interessant! Eens kijken of het in de agenda past..
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

@Dinka: naar wat ik gezien heb ben jij, in elk geval met grondwerk, echt wel ver genoeg met Snow om daaraan mee te doen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Kijk, dankjewel Eveline voor je reactie. Het is soms moeilijk om het zelf in te schatten en dan helpt t zeker om dit te horen van anderen die je kennen op het forum kan ik me zo voorstellen.

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Ik ga er heel hard over nadenken en het moet natuurlijk mogen(vind het wel leuk om te doen), en paard moet trailer klaar zijn en anders kom ik misschien een dag als toeschouwer
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Super!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hallo allemaal,

Sommigen van jullie hebben al dan niet via pb laten weten graag te willen komen kijken.
    Als je wilt komen kijken bij de cursus van Silke, laat dat dan uiterlijk een week van tevoren via de mail weten op irene@parelli.nl.
    Ik moet namelijk ivm inkopen lunch, drinken etc. hiermee rekening houden.

Kijken kost € 55 per dag of € 100 voor twee dagen incl. lunch en drinken.

Groeten,
    Irene

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    41

Oeh gaaf! Ik neem aan dat dit het tarief (kijken) zonder de korting is?
    En kun je ook 1 dag komen kijken en dan bepalen of je de tweede dag ook komt, of niet?
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Hoi Mariska,

Ja dat klopt!
    1 dag komen kijken kan ook. Liever opgeven voor de beide dagen tegelijk dit ivm de inkopen voor de lunch op de zondag.
    Maar als je het echt nog niet zeker weet geef dat dan gewoon even aan.

Irene

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Ik kna er 4 feb bij zijn, waarschijnlijk wel zonder paard maar als toeschouwer.
    Ik pb je nog even irene.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten